fbpx

De ce companiile trebuie să creeze conținut pentru a se promova

De regulă când îi spun unui client nou că trebuie să se apuce de treabă pe bune, să creeze conținut pentru a atrage atenția cumpărătorilor, pentru a se promova eficient online, în 99% din cazuri el își dă ochii peste cap.

Cum adică conținut, eu trebuie să fac poze, clipuri video, să scriu articole, dacă vreau mai multe vânzări? Nu e suficient să fac o reclamă mișto?

Nu, nu e suficient. Într-o lume în care fugim de reclame pentru că ne-am săturat de ele, brandurile trebuie să devină interesante pentru a atrage atenția consumatorilor, iar pentru asta nu e nevoie doar de reclame, ci de informații utile, articole interesante, clipuri pe care oamenii le vor distribui prietenilor. E nevoie de povești spuse din inimă, dacă brandul vrea să rămână în atenția oamenilor.

Recomandă

3 Comentarii

  1. Marketingul a evoluat foarte mult in ultimii ani si noi teorii de ce e mai bine si ce functioneaza se lanseaza destul de des. Astea sunt aspecte greu de educat pentru anteprenorul de rand dar isi doreste sa faca ce stie el mai bine.

  2. Intr-adevar, clientii vor rezultate rapide cu un minim de efort si nu pun foarte mult accent pe ceea ce ofera (nu doar din punct de vedere calitativ al produselor si serviciilor). Nu sunt interesati de nevoile psiho-sociale ale consumatorilor. Eu m-am lovit de multe ori de problema “las’ ca merge asa”, de clienti care vor marea cu sarea, dar nu sunt dispusi sa plateasca un pret corect pentru serviciile prestate de agentie si mai mult, nu apreciaza munca agentiei.

    Primele slide-uri m-au dus cu gandul la Filantropica – “mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste…” 🙂 I totally agree! Nu spun ca brandurile sau companiile stau cu mana intinsa, dar este foarte important sa transmita un mesaj care sa trezeasca emotie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *