fbpx
Marketing

De ce suspendă Facebook unele conturi de reclame

Problema nu e nouă, dar în ultimul timp aud tot mai des printre cei care se ocupă de social media marketing plângeri despre suspendarea conturilor de Facebook Ads sau chiar a conturilor de Facebook Business. AI-ul lor e plin de erori, cum s-ar zice.

De obicei suspendarea conturilor de reclame se rezolvă în 1-2 zile, ori prin completarea unui formular, ori pe chat cu suportul Facebook, dar de multe ori conturile sunt suspendate deoarece nu au fost setate corect de la început, problemă ce putea fi evitată.

Facebook sau cum îi zice acum, Meta, a devenit un business tot mai stufos, cu o mulțime de opțiuni, practic e un întreg ecosistem acolo. De regulă un advertiser mic atunci când începe cu reclamele începe cu Boost Post, face un cont de reclame pe profilul personal, și dacă își dă seama că nu se descurcă apelează la un specialist pentru nivelul următor.

Dacă nimerește la un specialist adevărat acesta îi va seta corect conturile, chiar dacă pierde câteva ore pentru asta. Dacă nimerește la cineva care cu 50 de euro pe lună face și reclame, și postări, poate răspunde și la mesajele de pe pagina de Facebook, să nu vă mirați de ce se va trezi cu conturile suspendate.

Cum trebuie setate corect conturile de reclame pe Facebook?

Orice afacere trebuie să aibă creat un cont de Facebook Business, ideal cu datele firmei, verificarea afacerii, pentru a evita probleme ulterioare.

În acest cont de Facebook Business se adaugă sau se creează paginile de Facebook ale afacerii, se creează conturile de reclame Facebook dacă sunt mai multe branduri diferite, se conectează conturile de Instagram, se setează pixelii de Facebook, conturile de ecommerce, cataloagele de produse, domeniile de internet asociate afacerii și se adaugă utilizatorii plus partenerii afacerii, fiecare cu permisiunile adecvate.

De exemplu noi când începem să lucrăm cu un client nou la Advertica le cerem să ne adauge ca partener în contul de Facebook Business al clientului, și ulterior setăm tot ce trebuie în contul lor. Dacă contul de Facebook Business nu există el trebuie creat și setat.

Asta e partea cea mai importantă și utilă la setarea unui cont de Facebook Business, că nu toată lumea trebuie să aibă acces peste tot. Pot adăuga un angajat al firmei de exemplu doar cu acces pentru a posta pe o anumită pagină de Facebook, dar fără să poată modifica informațiile din pagină, iar un partener, să spunem agenția care se ocupă de social media marketing, va fi adăugată cu drepturi depline, pentru a seta corect campaniile, pixelii și restul conturilor necesare.

Reclamele pe Facebook nu se setează dintr-un cont de reclame creat de agenție în contul propriu de Business sau de freelancer în contul lui personal de Facebook. Majoritatea problemelor legate de conturi de reclame suspendate pleacă de aici, freelanceri sau agenții care nu au setat corect conturile de business și de reclame, sau mai rău, gestionează clienți diferiți din același cont de reclame. Am văzut-o și pe asta.

Pentru specialiști cele de mai sunt banalități, dar încă sunt mulți cei care procedează greșit și după aceea se plâng că au fost suspendați aiurea de Facebook.

Linkuri utile:

Mâna sus dacă v-ați trezit vreodată cu contul de Facebook Ads suspendat și mai ales, de ce?

Abonează-te
Anunță-mă pe email când apar
guest
4 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Mike
14 ianuarie 2022 1:28

Am revenit după fix un an pe Facebook după o pauză în care mi-am suspendat contul singur.
Am băgat bani simplist in Facebook, cu postări boostate si adunări de like-uri pentru doua pagini de Facebook.
Facebook Business e foarte complex și e rentabil pentru cei care vând produse și servicii la volum,.
Pentru micii meșteșugari si anumite firme mici de servicii, nu are niciun rost, poate doar pentru un fel de poziționare, nu pentru clienți noi.
“Clienți” noi, colecționari de oferte, care doar mănâncă timpul aiurea cu solicitări de oferte gratis si consultanță gratis.
poate o să bag reclamă pentru promovarea conținutului educațional de pe paginile mele web.

Mihai
Mihai
14 ianuarie 2022 6:56

Incă o problema este utilizarea de software care nu este agreat de Facebook pentru diferite automatizări (Ads Management, Bidding etc.). SaaS-urile celebre precum AdEspresso, Madgicx, Smartly sau WordStream sunt cunoscute ca fiind “de incredere”, dar sunt multe variante ieftine care duc la blocarea conturilor de FB Ads. Nu spun ca nu as avea incredere sa dau acces complet unei firme de prin Bangladesh sau India sa faca asta in numele meu, complet automatizat.

4
0
Lasă un comentariux