Conținutul important nu se pune pe Facebook, varianta 2015

Poate ați citit știrea desprea Facebook și convingerea creatorilor de conținut importanți să posteze articolele direct pe rețeaua socială, pentru ca utilizatorii să nu mai plece din rețea. Un fel de Google News, dar fără linkuri externe. Nu zic nu, pentru site-uri tentația e mare, să ajungi la milioane de cititori fără efort. Doar că articolele publicate pe Facebook rămân acolo, deci publisherii vor munci pe mărunțiș, pentru a crește și mai mult valoarea Facebook-ului. Conținutul creat de ei nu le va aduce trafic constant în timp, iar cititorii se vor obișnui să își citească știrile direct pe Facebook. Un internet în internet, cam asta vor ei să facă.

In recent months, Facebook has been quietly holding talks with at least half a dozen media companies about hosting their content inside Facebook rather than making users tap a link to go to an external site.

Facebook intends to begin testing the new format in the next several months, according to two people with knowledge of the discussions. The initial partners are expected to be The New York Times, BuzzFeed and National Geographic, although others may be added since discussions are continuing. The Times and Facebook are moving closer to a firm deal, one person said.

Ce ziceam pe blog prin 2013 și la începutul anului nu s-a schimbat, Facebook trebuie tratat ca un canal de distribuție, o rețea unde primești feedback, poți ajunge la oameni, dar conținutul valoros, cel muncit, documentat, se postează pe platforma proprie, indiferent că e blog, site de companie sau site de știri. Să păstrăm Facebook-ul pentru pozele cu copii, pisici și citate motivaționale. 🙂

Vrea Facebook conținut unicat, care să fie creat special pentru platforma lor, pentru ca utilizatorii să nu mai plece pe alte site-uri? Păi să plătească.

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Andrei
Vizitator
Andrei

Mirajul Facebook e suficient de mare incat sa ia ochii publisherilor, iar daca Facebook le promite si lor o bucatica din banii proveniti din publicitate, de ce nu?

trackback

[…] v-am spus deja de multe ori că nu mi-aș muta jucăriile complet pe Facebook, prefer independența oferită de un sistem de administrare al blogului și […]