În Taiwan nu se vorbește deschis despre sex, există tabuuri, iar aspectul cultural nu e deloc de neglijat. În loc să se distribuie mostre de prezervative Durex pe stradă, pe care tinerii le-ar fi refuzat probabil, au fost amplasate mașini nebranduite care ghiceau viitorul în materie de dragoste (și sex) în locațiile frecventate de clienții potențiali, barurile și cluburile de noapte.
Mașinile de ghicire a viitorului sunt foarte populare în Taiwan, iar cei care le foloseau pe cele amplasate de Durex primeau pe lângă diverse sfaturi și mostre de prezervative.
Vânzările au crescut cu 4% după încheierea campaniei, în timp ce înainte de campanie ele scăzuseră cu 5%!
Faza cu numele invers face tot!
Yep, și eu la început am zis că uite mă, ce nume ciudat au pus și ei mașinii, nu i-a dus mintea mai mult. 🙂
Un articol interesant despre promovare de la @mariussescu Cum a fost promovat Durex in Taiwan http://t.co/PtnJNbO
Cum a fost promovat Durex în Taiwan — Marius Sescu http://t.co/wfVQviM via @mariussescu
[…] https://www.mariussescu.ro/2011/09/cum-a-fost-promovat-durex-in-taiwan/ […]
Vânzările au crescut cu 4% după încheierea campaniei, în timp ce înainte de campanie ele scăzuseră cu 5%!
Ce exprima asta? Ca dpdv matematic inseamna ca-s tot pe “-“