A apărut clasamentul pe 2011 realizat de Revista Biz împreună cu Unlock Market Research și prezentat în cadrul conferinței BrandRo.
Primele 10 poziții sunt ocupate de Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, LA Dorna, Dacia, Plafar și Timișoreana.
Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti al doilea an consecutiv, nu din perspectiva financiara, corporatista ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Eu am fost surprins să văd în top prezența unor branduri ca Frutti Fresh sau Noroc, dar dacă românii au încredere în sucurile pline de chimicale și berea cu gust de apă nu ai ce să le faci, educația alimentară nu se face cu forța.
Voi ați mai sesizat branduri care nu ar fi trebuit să apară în top?
Azuga?
Dap, și aia. O fi populară berea în alte zone din țară.
Pate bucegi/pate sibiu? cat la suta e ficat in cutia aia?
Ditto – firmele de mezeluri
Care ar fi trebuit sa apara, dupa mine, in locul unora de genul Doina, Farmec: Dedeman.
Dedeman e cunoscută mult în zona Moldovei, în Muntenia sau Transilvania abia în ultimii ani a început să se extindă.
Dacia tocmai pe 8!!!