fbpx

Cum sa faci brosuri extraordinare, varianta Cocco-Ricco

Nu glumesc, Cocco-Ricco e numele pizzeriei-rotiserie din Iasi care ne-a lasat brosurile astea la birou. Oamenii astia ofera atat de multe incat cu greu au reusit sa ingramadeasca toate ofertele pe coperta. In interior erau trecute preturile la pizza si ce mai vand ei pe acolo, dar ce a inclus designerul pe coperta e sublim, o adevarata capodopera ce trebuie inclusa in toate cartile de design:

brosura cocco ricco

Click pe pe imagine pentru rezolutia completa

  • au si comenzi nonstop
  • primesc si tichete de masa
  • au pizzerie-rotiserie (Cocco-Ricco) dar si restaurantul la Mario (4 stele, daaa?) ambele pe coperta
  • au si oferte speciale de sarbatori
  • au si promotii cadou
  • au si 3 variante de pizza zilnic
  • au si 3 variante rotiserie, zilnic
  • au si livrari non stop
  • au si tombola saptamanal
  • organizeaza si revelionul pe stil vechi
  • au si site, care desigur ca nu are legatura cu numele pizzeriei sau al restaurantului, ci cu numele firmei
  • au preturi mici, negociabile
  • organizeaza nunti, cumetrii, banchete si alte paranghelii
  • au si trei meniuri, tot pe coperta
  • au si servicii optionale: filmat, poze, muzica formatie, muzica calculator
  • il au si pe mos Craciun

Toate informatiile acestea, doar pe coperta brosurii, alaturi de multe brizbrizuri. Sunt sigur ca patronul si-a frecat mainile de bucurie ca a reusit sa includa toate astea. Sunt sigur ca brosura va avea un succes nebun. Probabil ca au facut 30.000 de exemplare, le-au distribuit prin tot Iasul si acum se mira de ce nu suna nimeni la ei, avand in vedere multitudinea de servicii oferite. Chiar, de ce oare?

Profesionisti adevarati, ce mai…

Recomandă

17 Comentarii

  1. Marius iti multumim pentru cuvintele frumoase la adresa pliantului nostru COCCO RICCO.Noi abia acum am vazut aceste comentarii. Intradevar pliantul nostru este foarte frumos si este facut de un profesionist cu suflet.Acum pliantul s-a schimbat un pic , deoarece sa renuntat la colaborarea cu La mario.Preparatele culinare sunt la fel de bune pe cit arata pliantul. Asteptam sa comandati si sa gustati.

  2. Apropo de ce ai scris tu Marius, si customer service-ul lasa de dorit!! Am sunat adineauri cu privire la un voucher si doamna/domnisoara care a raspuns, pe langa faptul ca nu s-a deranjat sa dea zdranganeala (muzica) mai incet cat timp vorbea cu un posibil client, nu are nici cunostinte geografice tocmai stralucite, habar nu avea ce scria in oferta trimisa catre fungroup, iar atitudinea a fost “fantastica”.

    La asa “reclame” si angajati, la cat mai putini clienti!

  3. Ma “fascinase”, ca tot romanul, o oferta de-a lor care a aparut azi pe fungroup si am sunat, inainte sa cumpar voucherul, sa intreb cateva detalii. Mai bine nu mai sunam, m-am ofticat mult prea tare :). Data viitoare, ii voi ocoli cu desavarsire.

    • Eu am renunțat la ofertele de pe site-urile de cumpărături colective, mai ales pentru mâncare e prea multă bătaie de cap pentru câțiva lei și de regulă sunt dezamăgit.

  4. De remarcat comentariul agramat a lui frunza mariana care nu s-a prins ca tot acest post face misto de flyerul lor. De altfel nu cred ca ai la ce sa te astepti de la unii care posteaza pe facebook chestii de genul: COCCO-RICCO v-a astept comenzile 🙂

  5. M-am ”inarmat” cu mult curaj si am comandat 2 pizza , cica ”CAPRICIOSA” pentru ca aveam 2 vouchere.
    Si chiar ca aveam nevoie de curaj , pentru ca mi-au livrat doua turte cu ceapa multa , taiata ”Julien”,niste rosii din alea bucati si niste (adica vreo 4-5) felii de cremwursti.
    Acum imi pare rau de bani chiar daca nu erau multi pentru ca nu le-au mancat nici cainii din fata blocului pentru ca aveau ceapa pe ele.

  6. […] dacă ar fi să cumpărăm o pizza indiferent de locație de unde am prefera să o facem, de la Cocco Ricco, o pizzerie din Iași care folosește toate culorile în pliantele sale, sau de la Pizza for All, o […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *