Cum sa faci brosuri extraordinare, varianta Cocco-Ricco

Nu glumesc, Cocco-Ricco e numele pizzeriei-rotiserie din Iasi care ne-a lasat brosurile astea la birou. Oamenii astia ofera atat de multe incat cu greu au reusit sa ingramadeasca toate ofertele pe coperta. In interior erau trecute preturile la pizza si ce mai vand ei pe acolo, dar ce a inclus designerul pe coperta e sublim, o adevarata capodopera ce trebuie inclusa in toate cartile de design:

brosura cocco ricco

Click pe pe imagine pentru rezolutia completa

  • au si comenzi nonstop
  • primesc si tichete de masa
  • au pizzerie-rotiserie (Cocco-Ricco) dar si restaurantul la Mario (4 stele, daaa?) ambele pe coperta
  • au si oferte speciale de sarbatori
  • au si promotii cadou
  • au si 3 variante de pizza zilnic
  • au si 3 variante rotiserie, zilnic
  • au si livrari non stop
  • au si tombola saptamanal
  • organizeaza si revelionul pe stil vechi
  • au si site, care desigur ca nu are legatura cu numele pizzeriei sau al restaurantului, ci cu numele firmei
  • au preturi mici, negociabile
  • organizeaza nunti, cumetrii, banchete si alte paranghelii
  • au si trei meniuri, tot pe coperta
  • au si servicii optionale: filmat, poze, muzica formatie, muzica calculator
  • il au si pe mos Craciun

Toate informatiile acestea, doar pe coperta brosurii, alaturi de multe brizbrizuri. Sunt sigur ca patronul si-a frecat mainile de bucurie ca a reusit sa includa toate astea. Sunt sigur ca brosura va avea un succes nebun. Probabil ca au facut 30.000 de exemplare, le-au distribuit prin tot Iasul si acum se mira de ce nu suna nimeni la ei, avand in vedere multitudinea de servicii oferite. Chiar, de ce oare?

Profesionisti adevarati, ce mai…

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
17 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
alexmarciuc

RT : Cum sa faci brosuri extraordinare, varianta Cocco-Ricco https://www.mariussescu.ro/2010/12/cum-sa

Dan

extraordinar de proaste 🙂

[…] This post was mentioned on Twitter by Marius Sescu and AdviceMedia.ro, Alexandru Marciuc. Alexandru Marciuc said: RT : Cum sa faci brosuri extraordinare, varianta Cocco-Ricco http://ow.ly/3mZUi […]

Paul

Cine a fost si platit pentru chestiunea asta… Ajung imediat la cos asemenea capodopere.

Madalush

Chiar s-au straduit ceva, sa le iasa o treaba asa incalcita!!!

Ciprian

Cred ca cea mai tare este “Organizam revelion 2011 (si pe stil vechi)”.

cipoc

daca ai vedea ce`au facut la mine in scara cu pliantele alea..

trackback

[…] la Marius despre niste brosuri mai deosebite, facute de niste adevarati profesionisti in ale brosurilor. La o […]

frunza mariana

Marius iti multumim pentru cuvintele frumoase la adresa pliantului nostru COCCO RICCO.Noi abia acum am vazut aceste comentarii. Intradevar pliantul nostru este foarte frumos si este facut de un profesionist cu suflet.Acum pliantul s-a schimbat un pic , deoarece sa renuntat la colaborarea cu La mario.Preparatele culinare sunt la fel de bune pe cit arata pliantul. Asteptam sa comandati si sa gustati.

MihaelaC

Apropo de ce ai scris tu Marius, si customer service-ul lasa de dorit!! Am sunat adineauri cu privire la un voucher si doamna/domnisoara care a raspuns, pe langa faptul ca nu s-a deranjat sa dea zdranganeala (muzica) mai incet cat timp vorbea cu un posibil client, nu are nici cunostinte geografice tocmai stralucite, habar nu avea ce scria in oferta trimisa catre fungroup, iar atitudinea a fost “fantastica”.

La asa “reclame” si angajati, la cat mai putini clienti!

MihaelaC

Ma “fascinase”, ca tot romanul, o oferta de-a lor care a aparut azi pe fungroup si am sunat, inainte sa cumpar voucherul, sa intreb cateva detalii. Mai bine nu mai sunam, m-am ofticat mult prea tare :). Data viitoare, ii voi ocoli cu desavarsire.

George

De remarcat comentariul agramat a lui frunza mariana care nu s-a prins ca tot acest post face misto de flyerul lor. De altfel nu cred ca ai la ce sa te astepti de la unii care posteaza pe facebook chestii de genul: COCCO-RICCO v-a astept comenzile 🙂

Lucian

M-am ”inarmat” cu mult curaj si am comandat 2 pizza , cica ”CAPRICIOSA” pentru ca aveam 2 vouchere.
Si chiar ca aveam nevoie de curaj , pentru ca mi-au livrat doua turte cu ceapa multa , taiata ”Julien”,niste rosii din alea bucati si niste (adica vreo 4-5) felii de cremwursti.
Acum imi pare rau de bani chiar daca nu erau multi pentru ca nu le-au mancat nici cainii din fata blocului pentru ca aveau ceapa pe ele.

trackback

[…] dacă ar fi să cumpărăm o pizza indiferent de locație de unde am prefera să o facem, de la Cocco Ricco, o pizzerie din Iași care folosește toate culorile în pliantele sale, sau de la Pizza for All, o […]