Cum să nu trimiți comunicate de presă după Black Friday

Dacă eMag ne-a lămurit cumva în legătură cu volumul vânzărilor realizate vineri, alte magazine online o dau în diverse. De exemplu Koyos, care au trimis următorul comunicat de presă azi:

Promoția derulată în Vinerea Neagră pe site-ul KOYOS.ro a marcat una dintre cele mai aglomerate perioade din existența magazinului, iar în intervalul orar 8.00 – 23.59 s-au înregistrat comenzi comparabile în valoare cu comenzile derulate pe perioada a două săptămâni în regim normal de lucru. De asemenea, și traficul înregistrat pe site a crescut la cote considerabile, în anumite momente întrecând orice așteptări.

De ce comunicatul e inutil și nu oferă nimic despre care se poate scrie, în afară de un exemplu clar de așa nu? Pentru că nu vine cu cifre, ci cu estimări și comparații. Să mă explic. Poate că magazinul meu online vinde în medie de un leu pe zi. Asta e, sunt un jucător mic. Fac o promoție și vând într-o zi de 14 lei. Mă pot grăbi repede cu un comunicat de presă în care să anunț că am vândut în aceea zi echivalentul vânzărilor pe 2 săptămâni, dar asta nu înseamnă că am vândut enorm de mult, ci doar un pic mai bine ca de obicei.

Fără cifre reale despre vânzări comunicatele de genul ăsta nu își au rostul, la fel ca băutul unui pahar cu apă pe stomacul gol. E mult mai bine să bei apă după ce mănânci, nu înainte.

Mă înșel?

Recomandă prietenilor!



8
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
girmacearazvan
Member

True.

Bbcversus
Vizitator
Bbcversus

E la moda, nu te-ai prins? Si sa vezi ce or s-o tina astia in prostiri (vezi Pink Monday -> Cyber Monday mutat peste o saptamana) si alte nazdravanii romanesti :)))

cipoc
Vizitator

pai are rost sa te lauzi?

RaduP
Vizitator

trebuiau sa fie si cifre, dar responsabilul cu matematica era un pic racit si a iesit doar un calcul estimativ.

Bbcversus
Vizitator
Bbcversus

Haideti nu fiti asa rai, uite, Amazon nu dau aproape niciodata cifre (vezi vanzarea Kindle Fire in timpul Black Friday), nu e doar la noi 🙂

Marius Sescu
Vizitator

Corect, dar nici nu trimit comunicate în care spun că au vândut într-o zi cât într-o săptămână.

sibiu
Vizitator
sibiu

cred ca ce s-a intamplat vineri nici in cel mai sumbru sau pesimist scenariu nu se asteptau comerciantii online de electronice