David Meerman Scott, tipul care a scris cunoscuta carte Noile reguli de marketing şi PR, a scris o nouă carte, The New Rules of Sales and Service, în care explică cum internetul a schimbat vânzările.
El zice că acum nu mai este suficient pentru o companie doar să aibă vânzători buni, ci ea trebuie să fie prezentă online, să ofere multe informații despre produsele vândute, să relaționeze cu clienții și să răspundă rapid întrebărilor despre produse. Și nu se înșeală deloc, pe vremuri cumpărătorii erau mai slab informați, nu aveau atâtea variante, nu mai zic de magazinele online. De cele mai multe ori un client acum când se întâlnește cu vânzătorul știe deja totul despre produsul dorit.
Poate că nu veți cumpăra cartea, dar puteți măcar să vă uitați la prezentarea de mai jos, dacă lucrați în vânzări.
Cum a schimbat internetul lumea vânzărilor
http://t.co/W7iOsdfnzJ http://t.co/Lqq78aC1fD