fbpx

De ce companiile ar trebui să aibă bloguri

Pe scurt pentru că pe bloguri noi deținem controlul. Blogurile generează trafic, vizitatori care pot deveni clienți potențiali. Blogurile permit interacțiunea cu cititorii, clienții în termenii noștri, nu trebuie să respectăm politica Facebook, Twitter sau Google+.

blogging

Și nu zic doar eu că blogurile sunt benefice pentru afaceri. Rezultatele din studiul Social Media Marketing Industry Report 2014 confirmă faptul că afară marketerii încep să folosească tot mai mult blogurile pentru a se promova, 68% dintre ei vor aloca mai mult timp bloggingului în 2014.

Marketers plan on increasing their use of blogging (68%), YouTube (67%), Twitter (67%), LinkedIn (64%) and Facebook (64%), in that order.

B2B marketers are more likely (74%) to increase blogging activity compared to B2C marketers (63%).

Între timp noi ne plângem că a scăzut reach-ul pe Facebook, dar evităm să investim în crearea de platforme proprii unde să discutăm cu clienții. Pentru că e multă muncă să creezi conținut bun, care să atragă cititori. Nu mai bine facem o campanie pe Facebook?

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *