fbpx

Despre soap opera si Procter & Gamble

La inceputul telenovelelor in State acestea erau sponsorizate de producatorii de sapun (soap), ca Procter & Gamble, Colgate-Palmolive sau Lever Brothers, astfel incat aceste productii au imprumutat numele produselor pe baza carora au fost finantate.

soap opera Procter&Gamble

Mai tineti minte cand va ziceam de Coriolan si faptul ca vor sa se promoveze exclusiv online in 2011? La nivel international se intampla chestii interesante cu marile branduri.

Procter & Gamble a anuntat recent ca bugetul pe anul urmator destinat promovarii online va fi considerabil marit, renuntand la o traditie veche de 77 de ani, sponsorizarea telenovelelor (via Emanuel). Nu e singurul care face miscarea asta, multi advertiseri cresc bugetele dedicate promovarii online in 2011, reducand bugetele pentru TV, panotaj stradal si presa scrisa.

Ce inseamna asta, ca online-ul incepe sa bata TV-ul, eternul subiect de discutie care inflacareaza imaginatia agentiilor interactive?

Nu neaparat, dar procentul tot mai mare din bugetele de marketing alocat onlineului (la nivel international, ca noi suntem pe langa subiect) arata ca internetul este tot mai atractiv pentru advertiseri: se poate ajunge mai usor la clientii potentiali, segmentarea acestora este mult mai buna, iar campaniile online pot fi modificate si imbunatatite pe parcursul derularii lor, lucru mai greu de realizat cu o campanie clasica de promovare (TV, presa, outdoor).

Mereu am spus ca daca ai o strategie buna, cu acelasi buget poti obtine mai multe rezultate online decat prin promovare clasica.

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *