Ello NU s-a vrut o alternativă la Facebook, deși mulți și-ar fi dorit asta și s-au grăbit să le compare, ba chiar să proclame (din nou), moartea Facebook-ului, pentru că e în declin, oamenii s-au săturat de reclamele afișate etc. Ello se poziționează ca a simple, beautiful, and ad-free social network created by a small group of artists and designers.
Totuși, partea cu ad-free s-a terminat repede când s-a aflat că …they’d taken $435,000 in seed funding from FreshTracks Capital.
Mă rog, altceva vroiam să vă arăt, că tot se discută despre moartea Facebook din nou. Reteaua e pe primul loc la timpul petrecut de utilizatori, raportat la numărul total de utilizatori, atât pe mobil cât și pe desktop. Utilizatorii de Twitter petrec de 7 ori mai puțin timp conectați. Instagram stă un pic mai bine, dar nu cu mult, cât timp poți să te uiți la poze?
Dacă stau să mă gândesc cred că și la mine se respectă proporțiile. Verific Facebook-ul prima dată dimineața, iar în timpul zilei de multe ori rămâne deschis în browser. Seara e tot ultima rețea verificată Twitter îl deschid de 3-4 ori pe zi, văd ce a mai apărut interesant, mai dau câteva retweeturi și gata, am ieșit. La voi cum e?
A da, Google+ nu apare deloc în topul cu Engagement Index, așa de utilizată este. 🙂
Atata doar ca Google + este foarte folosit : http://www.alexandrahustiu.ro/google-plus-a-doua-retea-de-socializare-din-lume/
Asa, ia zi de cate ori pe zi intri acolo. 🙂