fbpx

Ello, moartea Facebook-ului și timpul petrecut în rețelele sociale

Ello NU s-a vrut o alternativă la Facebook, deși mulți și-ar fi dorit asta și s-au grăbit să le compare, ba chiar să proclame (din nou), moartea Facebook-ului, pentru că e în declin, oamenii s-au săturat de reclamele afișate etc. Ello se poziționează ca a simple, beautiful, and ad-free social network created by a small group of artists and designers.

Totuși, partea cu ad-free s-a terminat repede când s-a aflat că …they’d taken $435,000 in seed funding from FreshTracks Capital.

Mă rog, altceva vroiam să vă arăt, că tot se discută despre moartea Facebook din nou. Reteaua e pe primul loc la timpul petrecut de utilizatori, raportat la numărul total de utilizatori, atât pe mobil cât și pe desktop. Utilizatorii de Twitter petrec de 7 ori mai puțin timp conectați. Instagram stă un pic mai bine, dar nu cu mult, cât timp poți să te uiți la poze?

social-engagement-index-desktop-smartphone

Dacă stau să mă gândesc cred că și la mine se respectă proporțiile. Verific Facebook-ul prima dată dimineața, iar în timpul zilei de multe ori rămâne deschis în browser. Seara e tot ultima rețea verificată Twitter îl deschid de 3-4 ori pe zi, văd ce a mai apărut interesant, mai dau câteva retweeturi și gata, am ieșit. La voi cum e?

A da, Google+ nu apare deloc în topul cu Engagement Index, așa de utilizată este. 🙂

Recomandă

2 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *