Apropo de emailurile cu În atenția domnului administrator

Nu știu voi cum evitați spamul, dar eu am pus mai multe filtre în Gmail, care șterg automat emailurile cu titluri dubioase sau anumite cuvinte în mesaj, înainte să intre în Inbox. Primele sunt cele cu În atenția domnului administrator, urmează cele cu Ofertă bază de date emailuri, Super promoție, super reducere, GRATUIT, Cumpără acum!, iar la cuvinte suspecte am băgat din start ofertele la Viagra, ochelari Ray-Ban, și lista continuă, actualizez mereu filtrele când apare un spam nou.

Ideea e simplă, dacă aveți clienți cărora le trimiteți emailuri cu noutăți, servicii, ce mai vindeți voi, încercați să fiți puțin mai creativi, să gândiți out of the box, nu concepeți aceleași emailuri banale cu titluri stupide și texte plictisitoare ca toți ceilalți, pentru că degeaba trimiteți emailurile, majoritatea intră în spam. Și nu vindeți mereu, încercați să oferiți clienților și informații utile.

Pe MarketingProfs este un top al titlurilor de emailuri care ajută la deschiderea acestora. Mi-au atras atenția cele care îndeamnă la acțiune și generează vânzări:

action-LG-phrasee-2704415 sales-LG-phrasee-2704415

Voi ce titluri folosiți în emailurile trimise clienților?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
9 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
MT

Fie ca lumina sarbatorilor….

Nu poti sa nu cumperi lumina din lumina din lumina din….

Florina

As face o distinctie intre clientii targetati – subiectul si textul mailurilor ar trebui sa difere in cazul B2C (majoritatea, din cate am observat in statisticile prezentate in articol), fata de B2B. Singurul aspect comun, care atrage automat delete-ul meu, este un titlu bombastic, gen “oferta soc”, “nu rata ultimele zile de promotie” (care promotie e identica ~ in orice moment al anului) s.a. Nici nu-mi mai amintesc exact titlurile, pt ca le sterg automat, nu stiu sa pun filtre. Revenind la subiect, atat in calitate de client al diferitilor furnizori, cat si de ofertant, sunt 100% pentru adresarea personala / solutiile… Citește tot »

Florina

Fix pentru fiecare companie, nu, asa e. Dar ai o baza de cca 13.200 firme din jud. BC, din care cca 1200 au adrese web si nume persoane de contact (n-am verificat adresele de mail, dar nu e o pb). Date oficiale. Plus restul, fara adrese web, dar cu potential de promovare web. Ce ai de pierdut sa incerci sa-i contactezi pe cei mai mari dpdv turnover, cu sau fara recomandare? La Advertica, chiar aveti ceva valoros de oferit. Stii exemplul acela clasic. Un comerciant de pantofi e trimis pe o insula salbatica sa prospecteze piata. A doua zi dupa ce… Citește tot »

Florina

Daca pot ajuta cu cv, my pleasure! Ai adresa de mail. Doar sa nu fie abroad 🙂

Florina

Hai sa ne si amuzam un pic, cu un caz concret. In urma cu cca 1 an cautam un furnizor de hale (industriale). Din aproape in aproape, dau de un fost coleg care era country sales manager pt un importator si distribuitor de hale. Ii explic in 2 vorbe la telefon ce caut, dar insista sa ne vedem la o cafea. In ziua stabilita, ajung la cafenea, el deja era acolo, cu laptopul deschis pe masa, niste mape de prezentare, o agenda, multe gadget-uri etc. S-a scuzat, explicandu-mi ca are de trimis niste oferte de ultim moment si ca dureaza… Citește tot »