fbpx

Furtul de la Credit Europe Bank

Azi mai multi clienti ai filialei Credit Europe Bank din Brasov au mers la banca pentru a isi scoate banii din conturi, de teama sa nu fie si ei furati. Toate astea vin la o zi dupa ce s-a aflat ca 11 clienti au ramas fara multi bani in conturi, bani furati de cativa angajati.

Pe langa faptul ca initial banca a ezitat sa inapoieze banii, pagubitii find nevoiti sa apeleze la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Braşov care sa amendeze banca si sa ii forteze sa dea banii, pe langa faptul ca la televizor stirile nu mentionau de la ce banca au fost furati banii (clienti unei banci, angajatii unei banci, dar nimeni nu spunea de ce banca e vorba ca deh, nu puteau face reclama negativa), trecand peste toate astea, acum reprezentatii bancii incearca sa linisteasca populatia care vrea sa isi retraga banii iar lumea se mira de ce vor clientii sa isi retraga banii?

  • In primul rand banca trebuia sa reactioneze rapid, sa linisteasca clientii carora li s-au furat banii si sa le inapoieze banii in termenul legal, fara tergiversari si ezitari, fara invinuirea angajatilor. Ezitarile si refuzul de a oferi un raspuns rapid ii vor costa mai mult decat suma furata, cu siguranta, le vor sifona reputatia de banca de incredere, presupunand ca aveau una.
  • In al doilea rand mass-media trebuia sa precizeze despre ce banca este vorba. Cum poti face o stire fara a mentiona subiectul ei? E ca si cum as spune ca alegerile pentru presedintie au fost castigate de candidatul numarul doi, fara a spune nmele lui.
  • In al treilea rand e normal ca oamenii vor sa isi scoata banii dintr-o banca care nu a gestionat cum trebuie o criza interna. Eu nu mi-as tine banii intr-o banca care ezita sa imi inapoieze banii mei furati de catre angajatii ei.

Voi ati mai tine banii la Credit Europe Bank, daca i-ati avea depusi acolo? Credeti ca banca a procedat corect in relatia cu clientii carora le-au fost furati bani din conturi?

Recomandă

5 Comentarii

  1. Ei, vezi Mariuse, de asta eu nu am incredere in bani. Nu ca momentan as avea multi bani…dar… Prefer sa simt banii in mana, si daca e nevoie sa umplu 4 saci, sa ii tin in camara.

  2. Bun, ideea este ca, daca s-a facut un rahat la tine, il REPARI. Repede. Fara scandal si cu atentie. Pentru ca mesajul ar fi fost „shit happens, dar ne prindem repede. Si facem tot ce putem sa va tinem banii in siguranta”.

    Prin mizeriile facute au demonstrat ca nu sunt o companie sigura. Si inteleg reactia populatiei. Daca banca la care imi tin io banii facea daravele din astea, inchideam contul in secunda 2. Deci da, merita sa piarda toti clientii pana la urma.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *