Cum trebuie utilizate etichetele pe Facebook #hashtags

Mă uitam că suntem în 2020 dar e aproape la fel ca acum 5-6 ani, când oamenii de social media postau tot felul de mesaje siropoase pe paginile de Facebook, cu 10 etichete puse aiurea, fără legătură cu mesajul, în încercarea de a atrage atenția. Eu zic așa, are sens să folosești 1 sau 2 etichete în postările de pe Facebook, dacă sunt relevante pentru brandul tău, de exemplu pot să folosesc #numebrand sau #etichetapropriebrand sau #etichetarelevantamesaj pentru a grupa cumva discuțiile pe același subiect. Și cam atât.

Nu are sens este să #pui #etichete #pe #toate #cuvintele #din #mesaj #ca #sa #pari #mai #interesant, pentru că obții fix opusul, cu cât aglomerezi mai mult mesajul cu etichete inutile, cu atât scade interacțiunea.

Deasemenea, pentru social media managerii care au deschis ieri internetul, pe Facebook etichetele nu sunt folosite ca pe Instagram, nu sunt căutate de către utilizatori în mod activ, nu au o secțiune de Explore, nu sunt utilizate la potențialul maxim atunci când cineva le caută pe Facebook, și nu te ajută să obții mai multe like-uri sau vizualizări la postări, din contră:

Studiu despre etichetele de pe Facebook :

  • Posts with 1 or 2 hashtags averaged 593 interactions
  • Posts with 3 to 5 hashtags averaged 416 interactions
  • Posts with 6 to 10 hashtags averaged 307 interactions
  • Posts with more than 10 hashtags averaged 188 interactions

Mai multe sfaturi utile despre utilizarea etichetelor pe Facebook aici.

Ideea e simplă, 1-2 etichete merg puse în mesajele de pe Facebook, dacă au legătură cu brandul. Mai multe nu, pentru că scade interacțiunea și mesajul este mai puțin vizibil.

Și încă un lucru foarte important, nu folosiți niciodată etichete în mesajele pe care vreți să le promovați sau utilizați în campanii, alfel veți descoperi că dați bani Facebook-ului pentru ca oamenii să facă clic pe etichete ce trimit oamenii în altă parte.

De exemplu, dacă eu fac un mesaj sponsorizat și folosesc în el etichete ca #firmaceamaitare #va #ureaza #bunadimineata, Facebook îmi va lua bani inclusiv pentru că oamenii au făcut clic pe ele, deși eu speram să facă clic pe linkul către site-ul meu. Merită?

Sunt curios cum vedeți voi etichetele pe Facebook, și cum le folosiți în comunicarea brandurilor.

Recomandă prietenilor!
  • 74
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
4 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Andrei

Da, si eu vad o multime de firme ce le folosesc in loc de cuvinte, ca li se pare dragut sa fie textul cu bold.

Catalin

Eu rar folosesc hashtag la postarile mele de pe Facebook, prefer sa investesc timp pentru a crea postari de calitate si sa le gandesc mai bine astfel incat sa fie de interes pentru cei care imi urmaresc pagina. In general cand folosesc hashtag-uri utilizez cuvinte precum numele orasului, numele tarii sau orice alta eticheta relevanta cu postarea.