fbpx

Ce poate face Google Analytics pentru afacerea ta

Să fiu sincer, încă mă mir când văd clienți pentru care realizăm site-uri cum ignoră complet analiza traficului de pe site. Sunt aplicații și mai bune decât Google Analytics, e adevărat, dar informațiile pe care le poți obține zilnic despre clienții tăi sunt foarte utile pentru a îți promova eficient afacerea, indiferent dacă ești marketer sau om de afaceri.

Există cursuri gratuite prin care poți învăța cum să folosești Google Analytics, oferite chiar de Google. Ideea e că plecând de la analiza traficului de pe site poți afla ce pagini de pe site-ul tău atrag vizitatorii, câți dintre vizitatori devin clienți, de unde vin vizitatorii site-ului,  cum poți optimiza site-ul pentru a genera mai multe vânzări sau câți oameni intră pe site de pe mobil.

Și asta folosind rapoartele simple, pentru care nu ai nevoie de cunoștințe speciale, dacă vrei lucruri complexe poți să setezi obiective, să analizezi parcursul vizitatorilor pe site, să monitorizezi toate clicurile făcute pe site etc, să generezi rapoarte personalizate. Toate astea în mod gratuit.

Totuși, în continuare multe afaceri mici și mijlocii zic că au site, dar nu au nici o idee ce face lumea după ce a intrat pe site-ul lor. Și se plâng că nu au clienți.

The-ContentMarketers-Guide-to-Google-Analytics-1

Sursa infografic

Recomandă

6 Comentarii

  1. “Sunt aplicații și mai bune decât Google Analytics.” La ce te aplicatii te-ai gandit cand ai scris asta? 😀

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *