fbpx

Hai sa omoram advertisingul online

In Romania criza a dus la aparitia bannerelor mai mari, intruzive. Bannere expandabile, pop-up-uri, bannere mouse-over, tot mai multe formate apar, cu un singur scop: clientul, adica vizitatorul, sa fac clic.

In acelasi timp, vizitatorii nu mai stiu cum sa scape de aceste reclame. Probabil veti spune ca sunt afirmatii exagerate, dar unii fac studii pe tema asta. Nu stiu nimic concret despre Romania, dar in S.U.A un studiu realizat de Harris Interactive prin intermediul retelei Linkedin a dus la niste concluzii cam greu de digerat pentru cei care vand reclama online: consumatorii sunt frustrati de reclamele online. Eh, nu trebuie sa fii un geniu ca sa realizezi asta, dar e altfel cand ai cifrele in fata:

  1. 80% dintre respondenti sunt deranjati de bannerele expandabile;
  2. 79% sunt enervati de bannerele care nu au un buton de inchidere vizibil;
  3. 76% sunt deranjati de pop-up-uri;
  4. 66% sunt iritati de bannerele mouse-over;
  5. trei din cinci respondenti sunt enervati de bannerele video care pornesc automat si de cele sonore, mai ales cele cu o coloana sonora zgomotoasa;

Studiul e aici, mai sunt multe informatii utile. Intre timp noi mai bagam cateva bannere mari, in speranta unor clicuri. Ce loozeri suntem…

Recomandă

Un comentariu

  1. Si pe mine ma enerveaza rau bannerele expandabile, pop-up-uri si bannerele care nu au buton de inchidere, mai ales acelea unde mai cinta si muzica. Cred ca webmasterii ar trebui sa se gine=deasca dublu inainte de a pune asa tipuri de reclame, fiindca ele omoara trafficul acelui site. Eu spre exemplu, daca am intrat intrun site si vad reclame care apar deodata, si inca cu muzica, apoi eu inchid siteul cela si nu mai intru niciodata pe acel site. In Romania astfel de practici sunt foarte des folosite, mai ales de siteurile mici, care vor sa faca bani cu vizitatori putini. Spre exemplu, eu am intilnit multe siteuri romanesti, unde direct dupa intrare apar 2 sau chiar 3 pop upuri, iar la altele, apare sai votez pe top66 sau pe alte siteuri de statistica.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *