Meh, din nou? De data asta sunt îngropate de agenţia Hyperactive prin HyperActive Digital Factbook.
Paid blogging and tweeting will slowly seize to exist. People have learned to smell the paid advertising from miles away and are not willing to listen, unless the writers have a really outstanding genuine experience to share with viewers about a brand.”
Via Ionuţ
De asta numărul cititorilor de bloguri e creştere, la nivel mondial. De asta WordPress a ajuns la nivelul actual, devenind cea mai utilizată platformă de blogging. De asta tot multe persoane îşi fac bloguri. De asta brandurile sunt tot interesate de campanii pe bloguri. De asta îmi creste mie numărul de abonaţi la RSS feed. Pentru că blogurile sunt pe cale de dispariţie, lumea nu mai are incredere in ele. E logic, nu?
Blogurile nu dispar prea curând. In cel bun caz blogurile vor evolua, peste 10 ani blogul va avea o altă definiţie, un alt aspect, dar utilitatea lui de bază va fi aceeaşi: afişarea unei opinii online, printr-o interfata uşor de folosit, de către oricine.
Interesantă metoda de promovare pentru fiduri. Însă nu crește nimic. Sau contorul din dreapta e fictiv.
Normal că e fictiv, de fapt doar eu și peștii din acvariu suntem abonați la feed. 🙂