Se pare că a prins și la noi campania aia cu Împarte o Coca-Cola. Campania a ajuns la noi cu vreo 5 luni întârziere față de țările normale, dar totuși a ajuns.
În schimb în Singapore Coca-Cola a făcut ceva și mai interesant, a lansat o ediție limitată de doze care puteau fi împărțite cu cineva apropiat la modul propriu, doza se desfăcea în 2 doze mai mici.
Parcă aș vrea să văd campania asta și la noi. Probabil va ajunge peste 1 an. 🙂
Si tigarile aveau pana acum cativa ani cele mai bune reclame… si totusi… ar trebui sa apreciem o minciuna de calitate?.. ideea e „de milioane” oricum 🙂
Tigările nu mai au reclame în media pentru că li se interzice prin lege, de aia fac acum campanii cu promoterițe prin localuri, pt că nu au altă variantă. Ce legătură are asta cu Coca-Cola?
Ai dreptate, poate nu are nici o legatura … ce nu te omoara te intareste 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=-L6UWk6-Hg8
Da, e tare reclama.
Foarte faina ideea! Mie mi-a inseninat dimineata! Parca as vrea si eu sa pot sa cumpar doze d-astea.
Stiam ca reclama la tigari a fost interzisa in Formula 1 acum cativa ani. Si in acel fenomen, tigarile au fost mereu principalul motor financiar al competitorilor. Acum, intr-adevar, am aflat de la tine ca sunt interzise si in media. Mi se pare extrem de ciudat sincer. Dar in publicitatea online, sunt interzise in Romania?