fbpx

Împarte o Coca-Cola, varianta reală

Se pare că a prins și la noi campania aia cu Împarte o Coca-Cola. Campania a ajuns la noi cu vreo 5 luni întârziere față de țările normale, dar totuși a ajuns.

În schimb în Singapore Coca-Cola a făcut ceva și mai interesant, a lansat o ediție limitată de doze care puteau fi împărțite cu cineva apropiat la modul propriu, doza se desfăcea în 2 doze mai mici.

Parcă aș vrea să văd campania asta și la noi. Probabil va ajunge peste 1 an. 🙂

Recomandă

6 Comentarii

  1. Si tigarile aveau pana acum cativa ani cele mai bune reclame… si totusi… ar trebui sa apreciem o minciuna de calitate?.. ideea e „de milioane” oricum 🙂

  2. Stiam ca reclama la tigari a fost interzisa in Formula 1 acum cativa ani. Si in acel fenomen, tigarile au fost mereu principalul motor financiar al competitorilor. Acum, intr-adevar, am aflat de la tine ca sunt interzise si in media. Mi se pare extrem de ciudat sincer. Dar in publicitatea online, sunt interzise in Romania?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *