Ce zic influencerii despre colaborările cu brandurile

Au făcut cei de la Kooperativa un studiu pe 153 de influenceri, la care se pare că fusesem invitat și eu să îmi dau cu părerea, dar am văzut prea târziu mesajul. Totuși, pot să trag niște concluzii, și cea mai tristă e că în România nu poți trăi doar din asta, activitatea de influencer nu e principala sursă de venit a respondenților. Într-un fel e normal, piața e mică, la fel și bugetele, dar e amuzant în ideea că vezi multi influenceri ce prezintă un stil de viață scump, și în realitate ei s-ar putea să facă foamea, sau să tragă tare prin alte domenii ca să trăiască bine. De aia zic, mare grijă cu ce vedeți pe Instagram, e mult sclipici.

Doi la mână, e amuzant că influencerii au trecut ca cel mai bun lucru de care au avut parte în relația cu brandurile oamenii de treabă cu care au colaborat. Ok, e fain, legi niște relații, mai cunoști oameni noi, dar doar 6% zic că și-au primit banii la timp, asta ar trebui să fie un semnal de alarmă pentru agenții și branduri, nu?

În rest are dreptate Cristi, influencerii vor colaborări pe termen lung. Nu de alta, dar după ce îți iei câteva țepe și vezi cum întârzie plățile 60-90-120 de zile parcă ai vrea să facturezi lunar ceva, nu?

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
vali
Vizitator
vali

facturezi lunar și banii vin ei când vor veni…