Adevărul e că sunt zile când inspirația refuză să vină, și dacă te simți obligat să scrii ceva pe blog (sau trebuie) e bine să ai la îndemână o listă cu idei care te pot salva. Mai util decât o listă nu poate fi decât un infografic care prezintă într-o manieră atractivă metodele prin care poți crea conținut de calitate pe blogul tău (sau cel al companiei) atunci când nu știi de unde să începi și rezerva de articole pentru zilele fără creativitate e goală.
Câteva dintre idei sunt clasice: crearea de liste cu articole care merită citite pe un anumit subiect, recenzii de cărți, interviuri cu persoane din domeniul blogului, guest-posturi, experiențe personale, articole despre tendințele din domeniu. Totuși, veți găsi și câteva sugestii inedite în infografic, cum ar fi asocierea a două subiecte care în mod normal nu au nici o legătură unul cu altul.
Important e să fiți inspirați!
Infografic realizat de Copyblogger.
Ce te faci atunci cand ai idei, dar n-ai timpul si linistea necesara. As scrie continut non-stop.
PS: punctul 18 – take a walk, sa stii ca intr-adevar are impact. Pur si simplu iti linistesti putin gandurile, scapi de stres si in acelasi timp, iti pot veni si idei noi in cap. Acum depinde foarte mult si ce tip de continut asterni in pagina. Avantaj cei cu bloguri personale. Mie n-are ce sa-mi vina in minte daca scriu despre programe pc, tutoriale si alte balarii.
Pe domeniul tehnic e clar că merg mai bine recenziile, tutoriale, prezentările de produse noi etc.
Copyblogger e clasic cu sfaturile astea. 🙂
Not bad, aş zice. Mă bucur de fiecare dată când văd guest posting-ul că e acolo, sus.
Ce aş mai adăuga eu la lista asta:
– poţi de exemplu să iei articole mai vechi scrise pe blogul tău şi să redeschizi discuţii, topicuri. În ideea că acum 2-3-4-5 ani nu erai atât de experimentat ca acum şi făceai destule greşeli. Analizele erau pe jumătate realizate ş.a.m.d. Poţi extinde de la un articol incomplet de pe blog de acum 2-3 ani, într-un articol care vine să completeze cu noutăţi, experienţe şi care aduce semnificativ mai multă calitate.
– poţi face un top al articolelor de pe blogul tău: cele mai bune, cele mai puţin bune, cele mai haioase.
– articolele de tip Top10, 10List sunt întotdeauna o sursă faină de inspiraţie. Ai nevoie de 10 imagini şi de 10 lucruri care îţi surâd în ziua respectivă. Pot fi de la 10 Things I First See In a House When Visiting până la 10 Common Icons on my Desktop. :))
– alege sportul preferat şi comentează ceea ce se întâmplă – n-ai cum să dai greş aici.
– acceptă să testezi diferite produse
– scrie despre iniţiative eco şi voluntariate
– dă fuga pe FB la Facebook Events şi vezi ce e nou săptămâna asta în oraşul tău
Etc. :))
La sport și evenimente nu mă bag, dar restul sugestiilor sunt chiar ok. Top 10 sunt deja arhifolosite, dar văd că încă funcționează, de fapt orice fel de top. 🙂
Baga tu un top 10 cele mai vizualizate – citite sau cum vrei sa le spui, si sa vezi apoi pe cate bloguri apar : ). Cel putin asa e la noi, cu articolele de IT.
Exista chestia cu acel plugin de afiseaza cele mai vizualizate articole de pe blog. Sa vezi inspiratie pe “colegi” : D.