E amuzant că mai sunt o mulțime de branduri ai căror social media manageri postează pe Facebook poze cu citate motivaționale, cafele sau chiar mai rău, comunicatele de presă cu mărețele realizări ale companiei. Zic amuzant deoarece studiile zic clar că oamenii vor informații utile sau amuzante, nu limbaj de lemn. Vorba cântecului, Let me entertain you.
Direct din studiul iSense Solutions:
Pentru a atrage atenția consumatoriilor mesajele trebuie să fie în primul rând utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai puțini români sunt interesați de informațiile inspiraționale (19%), surprinzătoare (18%), populare / la modă (10%) sau șocante (7%).
În ceea ce privește sursele de informare preferate de români, topul este condus de TV și rețelele sociale, urmate de site-urile de știri, site-urile companiilor și abia apoi de familie, prieteni sau colegi (word of mouth).
Cu alte cuvinte, înainte de a mai publica un mesaj, status de Facebook, clip pe Youtube sau articol pe site, hai să ne întrebăm: Va ajuta informația asta pe cineva?