Interviu social media Evolio: Cel mai mult ne axăm pe Facebook

E luni, am un nou interviu pe blog legat de utilizarea internetului și în special a rețelelor sociale pentru promovarea unui brand. Ioana Barbu, social media specialist la Evolio, a răspuns câtorva întrebări legate de promovarea online a unuia dintre cele mai cunoscute branduri românești de IT&C.

Toate interviurile realizate până acum pe tema asta pot fi găsite după eticheta interviuri social media.

Despre Evolio:

Vrem să fim în pas cu cele mai noi tendinţe în materie de IT&C şi ne mândrim că suntem printre liderii din industrie din Europa de Est. Brandul Evolio este recunoscut pentru produsele de navigatie, Tablete PC, eBook Readere, Notebook-uri, produse de comunicatii fixe si mobile, dar si accesorii. Printre produsele consacrate se numara: eBook Readerul Evobook, tabletele Neura, EvoTab si Aria, GPS-uri Hi-Speed si magazinul virtual de carti in format electronic eBooks – Evobook.ro, sisteme de comunicatii B2B (Business to Business).

Cum s-a ajuns la utilizarea rețelelor sociale și a blogurilor în promovarea Evolio?

Pe primul loc punem mereu satisfacţia clienţilor şi a partenerilor nostri şi pentru a customiza produsele în funcţie de nevoile clienţilor a fost nevoie să fim cât mai aproape de ei. Social Media a luat amploare şi a devenit un instrument puternic de informare, influenţare şi monitorizare, iar comunicarea prin canalele de socializare a fost naturala.

Ce rețele sociale folosiți pentru promovarea online?

Pentru promovarea online folosim:

Şi urmează să configurăm şi contul Evolio pe Google+. Cel mai mult ne axăm pe Facebook, pentru că de aici utilizatorii culeg toate informaţiile de care au nevoie şi fără să intre pe mai multe site-uri/secţiuni/ştiri, aşa că oferim toate informaţiile şi tot suportul de care au nevoie fanii Evolio.

Ce aplicații folosiți pentru promovarea și monitorizarea social media în cadrul companiei?

Pentru analize comparative, statistici şi rapoarte folosim http://www.allfacebookstats.com/ şi uneori facebrands.ro, iar pentru monitorizarea apariţiilor online şi presă scrisă, momentan folosim Media Brief.

Care este scopul principal al activității Evolio în social media?

Obiectivul comunicării în Social Media este conştientizarea şi informarea fanilor cu privire la produsele oferite de brandul Evolio, precum şi implicarea acestora în activitatea companiei ce are ca scop evident anticiparea cerinţelor şi nevoilor clienţilor. Un alt obiectiv la fel de important este însă şi fidelizarea clienţilor şi normal, atragerea potenţialilor clienţi.

Aveți cifre concrete care să vă motiveze în continuarea activității în rețelele sociale?

Comunitatea Evolio pe FB are in jur de 15 000 de fani, dar la aceştia putem adăuga şi fanii din canalele adiacente: Evobook şi Presaonline. Suntem motivaţi de toţi cei care au nevoie de suportul nostru, dar şi de cei care ne contactează amintind că au văzut şi auzit de produsele noastre din platformele media.

Ce indicatori folosiți pentru a aprecia impactul social media asupra brandului?

Urmărim engagementul creat, influenţa organică, dar şi cea virală pe care o au postările asupra utilizatorilor şi impresiile totale legate de orice conţinut al paginii.

Aveți o persoană dedicată care se ocupă de promovarea online, un social media manager?

Avem o persoană care se ocupă de promovarea online, în social media, ce alocă tot timpul pentru activităţile din online.

Aveți exemple de campanii de succes realizate pe internet? 

Am avut mai multe campanii pe Facebook, promoţii online şi în shop şi avem în plan foarte multe concursuri şi surprize pentru fanii Evolio şi nu numai. Asa ca, tineti aproape!

Ca de obicei, dacă aveți întrebări pentru cei de la Evolio le puteți lăsa în comentarii.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of