fbpx

La ce se uită prima dată vizitatorii profilului vostru de Facebook

Zonele cu roșu sunt cele unde vizitatorii se uită cel mai mult. După cum se poate vedea, când cineva intră pe profilul vostru de Facebook se uită întâi la poza de profil, la biografie și la cele mai recente mesaje postate pe Wall. Un heatmap în continuare:

Sursa

Citisem zilele trecute un studiu despre succesul Facebook și concluzia era că rețeaua socială a avut succes deoarece s-a folosit foarte mult de fețe, și nu mă refer doar la fotografiile postate pe Facebook ci în general. Oamenii reacționează mult mai bine la un mesaj când îl asociază cu o față cunoscută.

De aceea și butonul de Like e însoțit de fețele prietenilor cărora le-a plăcut deja articolul pe care îl citești. Dacă le-a plăcut lor sunt șanse mari să ne placă și nouă. De aceea Facebook a introdus fețele prietenilor în reclamele afișate în rețea, de aceea și articolele din ziare prind mai bine când sunt însoțite de fața autorului. Fața contează.

Recomandă

7 Comentarii

  1. Pai pe acelasi principiu se intampla lucrurile si in ecommerce. Daca pui o poza cu o persoana care foloseste produsul unui magazin online, creste rata de conversie. cred ca tine si de empatie. Bine, la Facebook se iau mai multe lucruri in calcul, cum ar fi anumite tipuri de personalitati carora le place sa vada ce face vecinul sau chiar necunoscutii, un fel de voyeurism. Vad din heatmap ca se pastreaza cam acelasi model in F ca pentru citirea oricarei alte pagini web.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *