fbpx

Making Twitter Great Again?

Mă gândeam așa, ca om de comunicare care nu are timp liber, că Twitter ar putea profita enorm de tot scandalul ăsta cu Facebook, dacă ar ști să își joace cărțile cum trebuie. Majoritatea brandurilor mari din State sunt active pe Facebook, Twitter și Instagram, Instagram e în aceeași oală cu Facebook, deci dacă oamenii de la Twitter ar veni cu niște campanii mișto chiar acum ar putea recupera din decalajul imens pe care îl au, că multe branduri acum declară că se retrag de pe Facebook. Unde se vor duce, că de socializat tot vor socializa undeva. De ce să nu meargă pe Twitter?

Știu, Twitter are și el probleme grave cu trolli, conturile false, hărțuirea, dar față de mizeriile care se vehiculează în jurul exploatării informațiilor despre utilizatori pe Facebook astea sunt parfum. Acum ar fi timpul pentru niște campanii mișto, reclame neconvenționale, ceva hashtag-uri inspiraționale. Nu de alta, dar Musk a închis deja paginile Tesla și SpaceX, Sonos a oprit reclamele, Mozilla la fel, și lista tot crește.

Îmi dau seama că multe din brandurile astea merg cum bate vântul, dacă utilizatorii lor sunt supărați pe Facebook se supără și ei, că dă bine la PR, dar aici poate să vină Twitter în loc, să profite de ocazie, haideți la noi cu toate jucăriile, we have cookies.

Dar Twitter tace, nu zice nimic, de parcă nu ar avea departament de comunicare sau o agenție în spate. Sau poate chiar nu au? Eu am fost fan Twitter mult timp, îmi luam informațiile calde de acolo, doar că la noi e folosit tot mai puțin, și intru acum doar când mă mai menționează cineva. Dar ar fi mișto să profite de situația asta. Numai zic.

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *