fbpx

Marketing de 11 septembrie

Unii marketeri cred că orice ocazie este bună pentru a te promova, pentru a atrage atenția asupra brandului tău. De regulă strategia asta funcționează și e recomandată, cu o singură excepție, evenimente tragice, care au marcat foarte mult comunitatea.

De exemplu evenimentele nefericite din 11 septembrie 2001. Ca brand, oricât de neutru ai fi, dacă postezi un mesaj legat de World Trade Center în perioada asta vei fi tras la răspundere și vei atrage multe critici. De exemplu AT&T a postat ieri pe Twitter fotografia de mai jos:

11-septembrie

După câteva ore, timp în care numărul celor care îi criticau și înjurau a depășit numărul comentariilor pozitive legate de mesajul lor, AT&T a șters tweetul cu fotografia, postând mesajul de mai jos:

“We apologize to anyone who felt our post was in poor taste. The image was solely meant to pay respect to those affected by the 9/11 tragedy.”

Concluzia e simplă: Când vine vorba de comemorarea unor evenimente tragice, chiar dacă ca marketer ești tentat să te legi cumva de acel eveniment, să te folosești de el pentru a promova produsul tău, pentru a genera simpatie, cel mai înțelept lucru este SĂ TACI!

Recomandă

2 Comentarii

  1. “We’re big believers that social media is a great way to engage with our customers because the conversation is constant, personal and dynamic.

    Yesterday, we did a Facebook post intended to honor those impacted by the events of 9/11. Unfortunately, the image used in the post fell woefully short of honoring the lives lost on that tragic day.

    I want to personally express to our customers, employees, and all those impacted by the events of 9/11 my heart felt apologies. I consider that date a solemn occasion each year, a time when I reach out to those I was with on that awful day, share a moment of reflection for the lives lost and express my love of country. It is a day that should never be forgotten and never, ever commercialized. I commit AT&T to this standard as we move forward.

    –Randall Stephenson, AT&T Chairman and CEO”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *