fbpx

Mesaje care ating oamenii

Nu vreau sa reincep cu politica, dar ma uitam sa vad ce mai e pe la americani si am vazut un nou clip de promovare al lui Barack Obama. Daca as fi american, l-as vota fara ezitare ca presedinte. Nu neaparat pentru ca e cea mai buna optiune, ci pentru ca are o campanie care a reusit sa convinga oamenii ca el poate schimba ceva, ca are forta necesara pentru a face asta. Si cand ma gandesc ca ar putea fi primul presedinte de culoare al Americii!

Oare cand vom vedea si la noi un clip electoral de genul asta, care sa atinga sufletul oamenilor? Fara acuze inutile, fara spaga, mita. Doar puterea cuvintelor si a imaginilor.
M-am saturat de optiunea cel mai mic rau posibil! Vreau candidati care sa ne convinga ca merita votul nostru. Acusi vin alegerile prezidentiale, oare de ce vom avea parte? Circ sau campanie de convingere a oamenilor?

Country I Love

Recomandă

5 Comentarii

  1. S-a incercat si la noi varianta asta cu „vorbitul din suflet pentru a atinge oamenii”. Insa probabil ca a fost vreun sfat nu tocmai potrivit al unui asa-zis consilier de imagine, pentru ca la noi nu prea a reusit. Din contra, chiar a starnit reactii adverse. Si asta pentru ca se vedea de la o posta falsul respectivului clip.

    Nu stiu daca mai tii minte de exemplu cand consilierul de imagine al lui Adrian Nastase i-a spus acestuia ca ar fi mai popular daca ar intercationa mai mult cu oamenii, daca s-ar baga in multime si ar fi mai aproape de romani. Asa ca a renuntat la costum, si-a luat doar o pereche de pantaloni lejeri si o camasa alba si s-a dus la tara unde cineva i-a pus in brate un purcel. Nu stiu cum sa explic mai bine ca sa se inteleaga situatia penibila si falsul imaginii respective. Omul nu se simtea bine deloc cu animalul in brate, iar ideea de a fi mai uman si mai aproape de romanul de rand nu merge chiar la oricine.

    Barack Obama are tot ce ii trebuie ca sa devina presedintele SUA. Are experienta, este capabil, este uman, este popular si foarte important pentru americani … are charisma si inspira incredere. Nu stiu care candidat va indeplini la noi aceste criterii, insa astept cu nerabdare campania prezidentiala.

  2. Este 110% marketing. Mesajul nu este din suflet. Este facut sa para ca vine din suflet. Daca urmaresti storyline-ul, atinge in fix 1 min si jumatate toate mesajele cheie pentru americani atat democrati cat si republicani: familie, valori, american dream, welfare, razboi/veterani, profesionalism, rasa, corporatii (big bad wall street). Dar doar le atinge, nu exprima opinii asupra lor. Sunt doar cuvinte cheie aranjate frumos. Nu spun ca Obama nu merita sa fie presedinte, spun doar ca acest tip de clip e produsul unei campanii de sute de milioane de dolari. Pentru banii astia si un mesaj de la binladen ar suna „din inima”.

  3. Corect, dar ideea e ca el reuseste sa se identifice cu aceste valori imprimate americanilor si sa faca publicul sa creada acest lucru.

    Ai nostri nu te conving nici macar sa mergi la vot, deci…

  4. Vor aparea si la noi altfel de clipuri cand electoratul majoritar va consuma altceva decat prelucrari jalnice dupa Seinfeld sau filmari in parc cu buldogi derutati.
    Parafrazand vorba ca AVEM CONDUCATORII PE CARE II MERITAM, putem afirma transant ca AVEM SPOTURILE PE CARE LE PUTEM INTELEGE …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *