fbpx

Oare cum poți băga bani într-o reclamă și nimeni să nu îți spună că e greșită? Înțeleg că patronul a lipsit de la orele de limba română, dar nu a întrebat pe nimeni înainte să dea comanda? Firma care a făcut sigla luminoasă nu a avut curajul să îi spună că e prost?

Sau e vorba de un nou brand, Minimarchet, de care nu am auzit eu? Cine știe, mai nou se promovează prostia.

9 Comentarii

  1. Ori a vrut sa induca ideea de romanism si s-a gandit ca a aparut varianta asta in dictionarul romanesc, cum e “sendvis” sau “sandvici”, ori a mers pe franceza, unde piata e “marche”. Oricum, atrage atentia (pentru cunoscatori). Si nu e asta cel mai important?

  2. Ma indoiesc ca se va transforma in lant totusi 🙂

    Te doare sufletul numai cand te gandesti cat costa firma luminoasa…sunt atatea modalitati sa faci un magazinas de genul asta mai placut – mai ales ca sunt locale si se pot personaliza in functie de proprietar…

  3. Iti dai seama cat s-a chinuit sa ia aprobari de la primarie, sa faca acte, sa dea comanda si probabil ca a platit si destui bani pe reclama…:))

Lasă un comentariu