Oare cum poți băga bani într-o reclamă și nimeni să nu îți spună că e greșită? Înțeleg că patronul a lipsit de la orele de limba română, dar nu a întrebat pe nimeni înainte să dea comanda? Firma care a făcut sigla luminoasă nu a avut curajul să îi spună că e prost?
Sau e vorba de un nou brand, Minimarchet, de care nu am auzit eu? Cine știe, mai nou se promovează prostia.
poate a vrut să sune în franceză, a ”minimarșe” ceva 😀 :))
Sau poate a vrut sa iasa in evidenta cumva 😉
Ori a vrut sa induca ideea de romanism si s-a gandit ca a aparut varianta asta in dictionarul romanesc, cum e “sendvis” sau “sandvici”, ori a mers pe franceza, unde piata e “marche”. Oricum, atrage atentia (pentru cunoscatori). Si nu e asta cel mai important?
Ma indoiesc ca se va transforma in lant totusi 🙂
Te doare sufletul numai cand te gandesti cat costa firma luminoasa…sunt atatea modalitati sa faci un magazinas de genul asta mai placut – mai ales ca sunt locale si se pot personaliza in functie de proprietar…
În cazul de față chiar cred că a fost personalizat de proprietar, cel puțin reclama asta sugerează.
Iti dai seama cat s-a chinuit sa ia aprobari de la primarie, sa faca acte, sa dea comanda si probabil ca a platit si destui bani pe reclama…:))
muahahhaa, e Romania. Ce va mai mirati?! :))
Mai, omul are minimarchet. Ce aveti cu el 😀
sunte-ti invidiosi pe reusita si bani castigati de el de pe urma magazinului hai recunoaste-ti :))