fbpx

La noi camionetele nu sunt la mare căutare, dar americanii sunt înnebuniți după ele, și ultima reclamă pentru Nissan Titan XD scoate în evidență asta, împreună cu mărcile preferate de ei.

O regulă în marketing spune că atunci când te promovezi nu menționezi niciodată numele brandurilor cu care concurezi. Dar există și excepții!

În reclamă Nissan nu doar că spune numele brandurilor care au făcut istorie în domeniu, dar le și recunoaște meritele, le arată, iar noul lor model apare abia la final. Și poate că pare ciudat, dar strategia funcționează.

Când ești un brand cunoscut într-un domeniu îți permiți să ignori concurența, dar când vrei să atragi atenția și ești la început e mai simplu să asociezi produsul tău cu cele deja apreciate pe piață. Produsul tău devine interesant prin asociere. Simplu, dar genial.

To those who have gone before us—Chevy, Ford, Dodge—thank you. We see the way forward.”

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Lasă un comentariu