fbpx

Apropo de ce scrie Vali aici despre magazinele online care opresc reclamele când vine criza (sau când le merge prea bine), eu am văzut de multe ori și reversul medaliei, proprietari de afaceri care nu investesc în marketing decât atunci când le merge foarte foarte prost, având impresia că e suficient să dea Boost Post pe Facebook sau pe Instagram azi și gata, vânzările cresc ca prin magie mâine.

Nu neg că uneori se poate întâmpla și asta, să ai un brand atât de bun sau un produs așa de nișat încât e suficient să îl împingi un pic pentru a atrage clienți noi, dar pentru 99% dintre afaceri e nevoie de investiții constante în marketing, comunicare, pentru a crește vânzările.

Am mai povestit pe aici că uneori o afacere mică poate să funcționeze doar din recomandări. Totuși, varianta asta e ok dacă nu vrei să crești repede, dacă îți permiți să aștepți suficient de mult încât să aduni un portofoliu de clienți ce te vor recomanda altora, dacă nu ai nevoie de sute de clienți lunar, dacă te diferențiezi cumva de restul celor din domeniul unde activezi, dacă nu vrei creștere cu orice cost.

În rest, dacă vrei să arzi etape, dacă ai nevoie de clienți noi lunar, dacă vrei să accelerezi creșterea afacerii tale, dacă vrei să o duci bine și pe criză, nu doar când economia duduie, ai nevoie de o strategie de marketing bine pusă la punct, cu obiective, bugete, investiții constante în branding, comunicare, conținut, prezență online și offline, nu doar de Boost Post, atunci când dai de greu.

My 2 cents.

RECOMANDĂ
  • 37
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
0 comentarii. Tu ce părere ai?
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
0
Lasă un comentariux
()
x