fbpx

Așaa, deci nu beau Ciuc decât foarte rar, pe sistemul…Dacă nu e altceva…, Ciuc fără alcool mi se pare cea mai proastă bere fără alcool ever, iar ce a făcut compania Heineken, producătorul berii Ciuc la noi, când a interzis comercializarea unei bere din secuime, „Igazi Csíki Sör”, în traducere – Adevărata bere Ciuc, mi s-a părut de prost gust, că doar nu cumpărau ungurii sau românii berea aia crezând că e Ciuc. În fine, deci nu sunt fanul cel mai mare Ciuc. Dar reclama asta de mai jos e ce trebuie pentru o bere românească, e decentă, motivațională, merge la tineri, la hipsteri, îți lasă o senzație plăcută. Acum, dacă ar schimba și gustul berii Ciuc totul ar fi perfect. 🙂

Felicitări echipei de producție, agenției care a venit cu ideea și omului de la Ciuc care a avut curajul să aprobe reclama finală, nu cred că i-a fost ușor cu mentalitățile învechite din consiliile de administrație.

10 Comentarii

  1. Faina reclama, imi place ca nu e din aia de 30 de secunde, care nu are timp sa spuna nimic… Am vorbit cu un reprezentant de-al lor care mi-a zis ca vor sa repozitioneze Ciuc in gama super-premium, doar ca eu nu vad nimic super premium aici… poate o sa urmeze. 🙂

  2. Si eu am remarcat-o si mi-a placut mult. Initial am crezut ca este vorba despre o reclama pentru o companie de telefonie mobila si apoi am avut o supriza…berea Ciuc. Totusi cred ca si-au cam gresit targetul cu reclama asta…dar sunt banii lor si a iesit ceva misto. Totusi mi-ar placea sa stiu cu ce agentie lucreaza :).

Lasă un comentariu