fbpx

De obicei, nu ma bag in treaba altor bloguri, cum isi atrag ele vizitatorii, cum isi vand publicitatea, la ce preturi, cui si alte chestii de acest gen. Dar am vazut azi un banner care m-a facut sa imi pun niste semne de intrebare. Adica acesta:

Bannerul este de pe pcnews.ro ( da, cei care au organizat concursul cu Asus Eee PC ), si la pagina Contact este mentionat:

Oferta lunii APRILIE:
Doar in aprilie puteti cumpara spatiul 469×60 din header pentru doar 999Euro/luna!

Deci e clar ca nu e facut in gluma bannerul. M-am gandit ca daca cer 999 euro pentru un banner de 468*60, inseamna ca au si ceva vizitatori. Si au, intre 3000-4000 lunar ( trafic.ro ) . Lucrul suspect este ca la 3000-4000 de vizitatori zilnic, posturile lor nu au nici un comentariu, sau foarte rar cate unul.

Si asta mi-a dat de banuit, mai ales ca cel mai bun referrer nu e Google. Si uite asa am ajuns pe blog.pcnews.ro, versiunea site-ului in engleza, doar ca contorul de la  trafic.ro este acelasi.

Avem oare un micut precedent feminis-eastrolog in propria gradina de bloguri? Nu ma deranjeaza cand contorul de la trafic.ro e folosit si pe un blog in engleza ( desi ar trebui sa fie doar bloguri romanesti ), dar atunci cand majoritatea vizitatorilor tai sunt din alta parte decat Romania, si tu ceri 999 de euro pentru a posta un banner doar varianta in romana a blogului (care e clar ca are un numar foarte mic de vizitatori ), ma deranjeaza. Pentru ca eu imi imaginez ca, atunci cand inchiriez un banner de pe un blog in romana, care spune ca are 3000 de vizitatori, el sa fie vizualizat zlnic de 3000 de romani.

Aviz amatorilor de reclame pe blogurile “cu trafic” de la noi! Verificati intai traficul unui blog si sursele lui, si dupa decideti!

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

2 Comentarii

  1. Pai eu am un site care are in jur de 35000 de unici pe zi. Cat ar trebui sa cer? LOL

  2. Laur, depinde si de site. Daca e warez sau porn, cam greu sa gasesti advertiseri. Dar sunt solutii si pentru acelea.

    P.S: era un articol ironic.

Lasă un comentariu