fbpx

Plastic Perfected? Reclama Apple care nu seamănă cu reclamele Apple

Plastic Perfected e cel mai nou spot pentru iPhone 5C, smartphone-ul mai accesibil lansat recent de Apple. Nu știu cum să o zic, deci o zic direct: dacă Jobs mai trăia reclama asta nu ar fi apărut niciodată. Nu are suflet, substanță, nu are un mesaj atractiv. E seacă, nu emoționează, nu atrage atenția.

Ok, Apple a lansat un telefon dintr-un plastic mai bun, mai finisat decât restul plasticurilor folosite în telefoanele concurenților. E posibil. E ăsta un argument suficient de bun pentru a crea o întreagă reclamă în jurul lui? Nu cred.

În schimb reclama cu Hello e bună, sugerează diversitatea noilor modele iPhone și faptul că 5C este adresat unei game mai mari de clienți, de pe tot globul. Oricum, ceva e clar, a început și Apple să scoată reclame banale.

Recomandă

4 Comentarii

  1. E o campanie de marketing inteligenta. Dupa mult timp Iphone a reusit sa ‘ia fata’ competitiei. Se pare ca pana la urma Iphone-ul ‘ieftin’ nu e neaparat pentru a atinge noi categorii de clienti ci pentru a diferentia mai mult fata de competitie ‘adevaratul’ Iphone, 5S: varianta 5c este egalul varfurilor de gama ale competitiei, iar 5S e evident deasupra la 5c.

    • Eu nu cred, l-au lansat pentru că și-au dat seama că nu față cu un singur model concurenței. 5C nu e egalul vârfurilor de gamă pe Android sau Windows Phone, în fond componentele sunt cele de anul trecut, diferă doar carcasa.

  2. Imi place spotul. Nu este unul extraordinar, cum ne obisnuise Apple, dar imi place. Nu imi place in schimb noul model 5C. Ideea cu plasticul ala colorat parca nu seamana a produs Apple. Ma trimite cu gandul la Nokia. Legat de concurenta, cred ca cei de la Apple au facut fata cu brio din 2007 si pana astazi tuturor competitorilor…bine, prin competitor ma refer doar la Samsung, pentru ca ei sunt singurii care au scos produse ce se ridica la nivelul celor realizate de Apple. Restul HTC, Nokia sau LG reprezinta plutonul. Acum, ca spotul este sau nu este unul reusit, ca atrage sau nu atentia, ca are sau nu un mesaj clar, lumea va cumpara in continuare produselor lor…doar pentru ca sunt Apple.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *