fbpx

Povestea noii Silva, din spiritul Transilvaniei

După ce am povestit eu pe blog amintirile mele cu berea, cei de la Silva m-au chemat marți la București pentru un eveniment. Nu știam prea multe, dar știam că e cu bere, deci m-am dus. Precaut, am luat trenul în locul mașinii, ca să pot consuma responsabil. Speram să cunosc oameni faini și să mi se spună o poveste frumoasă, că vorba aia, tuturor ne plac poveștile, nu?

Evenimentul a fost mai mult decât ok, am cunoscut oameni interesanți, am revăzut câțiva prieteni și am avut parte de o poveste cu bere autentic românească și cultură.

Gândiți-vă că intrați într-o sală de muzeu unde un cvintet întreține atmosfera iar totul este minuțios pregătit, de la muzică, decor până la jocurile de umbre și lumini. Lumea se simte bine, se face networking, toți se relaxează și pe scenă încep să apară personalități transilvănene și bloggeri din această regiune istorică a României (da, au fost și bloggeri, felicitările merg la Chinezu), care ne transmit o parte din spiritul Transilvaniei prin cuvintele lor. Normal, toată lumea bea Silva, iar la final mai mulți artiști locali reconstruiesc imaginea sticlei de Silva prin frânturi care ilustrează spiritul orașelor din Romania. Cam așa a fost evenimentul de prezentare a noi imagini Silva și a campaniei „Din spiritul Transilvaniei”.

Eu personal eram curios să văd și schimbările efectuate de Silva la nivel de ambalaj, pe lângă faptul că au completat oferta cu PETul de 2 litri și kegul de 50 litri, care până acum lipseau. Îmi place aspectul noi sticle, cred că e puțin mai aerisit și se diferențiază mai bine la raft de celelalte mărci.

Poate nu știați că înainte de 1989 Silva era dedicată exclusiv exportului, abia după Revoluție devenind disponibilă la nivel național. Ei bine, cu noile ambalaje cred că vor avea o acoperire și mai bună și au șanse să crească numărul clienților, mai ales că în ultima perioadă simt o întoarcere a consumatorilor la produsele făcute aici, la noi în țară.

În plus, am înțeles că Silva a demarat o campanie de comunicare outdoor, TV și online, împreună cu acțiuni de PR și idei neconvenționale de promovare ce vor susține noua imagine.

Fotografii de la lansare:

Alte fotografii foarte faine de la eveniment găsiți la Dragos.

Vouă cum vi se pare noua imagine Silva?

P.S: articol scris cu o sticlă de noua Silva în mână.

Recomandă

8 Comentarii

  1. Melodia e superba, dar alaturarea este una dintre cele mai nefericite.

    De ce? Pentru ca melodia face parte din coloana sonora a filmului “Amelie”, a fost compus special pentru acesta, un film 100% frantuzesc, acordurile acordeonului sunt specifice sansonetelor, este ca nuca in perete alegerea pentru o bere care se vrea traditional romaneasca.

    Daca este scuzabil ca ca un oarecare sa nu stie despre ce melodie este vorba, mi se pare inacceptabil ca producatorii reclamei sa faca asa alegere.

    Cum sa te duca cu gandul la “spiritul Transilvaniei” niste acorduri frantuzesti…chiar nimeni nu mai discerne?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *