fbpx

PR: Obama isi plateste datoriile din campanie

The Washington Post a publicat pe 21 ianuarie un articol in care erau prezentate greutatile prin care trecea echipa lui Obama, odata cu instalarea la Casa Alba: emailurile blocate, calculatoare invechite, tehnologia mult prea securizata pentru un presedinte care a castigat batalia online.

Dar exista si solutii pentru problemele intampinate:

„No Facebook to communicate with supporters. No outside e-mail log-ins. No instant messaging. (…)”It is kind of like going from an Xbox to an Atari,” Obama spokesman Bill Burton said of his new digs. (…)The team members, accustomed to working on Macintoshes, found computers outfitted with six-year-old versions of Microsoft software. (…)In addition to having their own cellphones, they set up Gmail accounts, with approval from the White House counsel, so they could send information in more than one way.”

Via Sorin

Articolul mi-a amintit de o comparatie din octombrie privind donatiile efectuate de catre angajatii companiilor din mediul online pentru campaniile lui Obama si McCain:
* Apple (AAPL): $98,000 for Obama, $17,000 for McCain
* Cisco (CSCO): $149,000 for Obama, $80,000 for McCain
* Google (GOOG): $486,000 for Obama, $20,000 for McCain
* Oracle (ORCL): $134,000 for Obama, $36,000 for McCain
* Yahoo (YHOO): $100,000 for Obama, $4,000 for McCain

Nu mai spun nimic despre topul donatorilor in campania lui Obama. Ok, poate exagerez un pic, dar va dati seama ca companiile astea se asteapta la mult lobby politic, dupa ce au investit atatia bani, deci Obama are o grija in plus, pe langa criza, presedintie, razboaie…

Pana acum insa nu prea l-am vazut pe Obama sa mentioneze prea multe despre Yahoo, desi au investit si ei. Aaa, ma scuzati, revin, tocmai mi-a dat add cineva pe Yahoo Messenger: barackobama is now online…

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *