Prezentarea e destul de lungă, dar merită să vă uitați la ea dacă sunteți pasionați de social media, blogging și promovarea online în general.
Ideea principală este că marketingul prin conținut nu funcționează dacă te apuci de el având ca obiectiv imediat creșterea vânzărilor. Nu poți scrie un articol pe blogul companiei sperând ca imediat vânzările să crească cu 5%. Marketingul prin conținut te ajută să atragi vizitatori pe site, să interacționezi cu clienții potențiali, să le câștigi încrederea, să construiești o relație cu ei. În timp vor apare și vânzările. Da, e o strategie pe termen lung, nu o campanie pe care o derulezi timp de 2 luni și după aia îți vezi de treburile tale.
Voi de la cine ați cumpăra un produs sau serviciu, de la tipul pe care nu îl cunoașteți deloc sau de la persoana de încredere, care își cunoaște domeniul la perfecție? Asta e marketingul prin conținut, construirea unei relații cu clientul.