fbpx

Prea mulți PR-iști?

Dacă căutați un pic cifre despre joburi veți afla cu surprinderere că s-a ajuns că în State să fie 5 joburi de PR-ist la fiecare job de jurnalist disponibil, față de anii 2000 când erau 2 PR-iști la un jurnalist. Evident, s-a schimbat și munca în PR, acum nu lucrezi doar cu presa, ci ai și bloggeri, vloggeri, tot felul de influenceri și campanii pe diverse medii. Totuși, dacă vă întrebați de ce suntem asaltați cu comunicate de presă în inbox asta poate fi o explicație, sunt tot mai mulți oameni de PR ce trebuie să promoveze brandurile pentru care lucrează.

Totuși, în toată nebunia asta eu mă întreb dacă mai au vreun sens site-urile ce publică exclusiv comunicate de presă? Acum 10-15 ani aveau o utilitate, că brandurile trebuiau să își vadă și ele articolele pline de laude undeva, dar acum cine mai intră să citească elogii?

Dați o căutare pe Google, sunt 7-8 site-uri ce doar asta fac, publică comunicate de presă. Nu știu din ce trăiesc, nu cred că e nici o companie așa de fraieră încât să plătească pentru a vedea un text despre ea pus lângă altele, maxim plătește pentru advertoriale pe site-uri unde oamenii chiar mai intră pentru știri.

Și doi la mână, în epoca informației rapide în care totul e direct și bullshit-ul nu mai e tolerat, chiar mai există PR-iști care cred că acele comunicate de presă au vreun efect?

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *