Când vine vorba de brandurile mari clienții cel mai des se plâng că acestea reacționează greu, atunci când apar probleme. De exemplu un client din București, supărat că nu i-a ajuns mașina de spălat vase comandată pentru soție de la eMag, a apelat la o soluție de panotaj auto, pentru a trimite un mesaj și a atrage atenția. Mă așteptam ca eMag să ignore problema sau să răspundă greu, e perioada cu multe comenzi, curieri supraîncărcați, întârzieri, dar s-au mișcat repede.
Poze de genul ăsta circulau acum 2 zile pe Facebook, eu le-am văzut la vreo 3 prieteni din feed:
Între timp, eMag și-a dat seama că nu nu-i de joacă cu soția, a livrat mașina, un cadou și scuzele de rigoare, iar clientul a revenit la sentimente mai bune.
Știu, sigur mai sunt și alți clienți cu probleme, doar că uneori e și vina curierului (la mine a durat 10 zile livrarea unui colet trimis de mine), și cel puțin în cazul ăsta magazinul online a reacționat rapid. Oricum, cred că firma de panotaj mobil a ieșit cel mai bine din toată afacerea asta. 🙂
Da interesant, poate totusi isi aduc aminte si de mine :)) https://epox.ro/experienta-comanda-emag/
Întrebarea este unde e panoul tău mobil? 🙂 Eu cred că e la curier coletul, dar măcar dacă ți-ar da un număr de telefon să poți discuta cu ei.
Am sunat la ei :)) coletul e in depuzit emag, oamenii au zis ca nu am nimic. De dimineata inca astept ca tipa de la call center sa ma sune :))
Stai să termine și ea programul. 🙂
faza de cacat stii care e? ca sun la curier si e cu numar de ordine, am fost numarul 21, si asculti vocea robotului ce se repeta pana iti vine randul, cand ajungi la numaru 4 se intrerupe. Suni din nou si ei zic ca nu au putut prelua apelul si sa ii contacez pe chatul siteului lor, chat care nu exista. someday curier…
Lasă, că și la Fan învățasem toate melodiile, cred că am ajuns la 40 minute de așteptare.