Real time marketing de la eMag

Când vine vorba de brandurile mari clienții cel mai des se plâng că acestea reacționează greu, atunci când apar probleme. De exemplu un client din București, supărat că nu i-a ajuns mașina de spălat vase comandată pentru soție de la eMag, a apelat la o soluție de panotaj auto, pentru a trimite un mesaj și a atrage atenția. Mă așteptam ca eMag să ignore problema sau să răspundă greu, e perioada cu multe comenzi, curieri supraîncărcați, întârzieri, dar s-au mișcat repede.

Poze de genul ăsta circulau acum 2 zile pe Facebook, eu le-am văzut la vreo 3 prieteni din feed:

Între timp, eMag și-a dat seama că nu nu-i de joacă cu soția,  a livrat mașina, un cadou și scuzele de rigoare, iar clientul a revenit la sentimente mai bune.

Știu, sigur mai sunt și alți clienți cu probleme, doar că uneori e și vina curierului (la mine a durat 10 zile livrarea unui colet trimis de mine), și cel puțin în cazul ăsta magazinul online a reacționat rapid. Oricum, cred că firma de panotaj mobil a ieșit cel mai bine din toată afacerea asta. 🙂

Recomandă prietenilor!



6
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
eBogdan
Vizitator

Da interesant, poate totusi isi aduc aminte si de mine :)) https://epox.ro/experienta-comanda-emag/