fbpx

Când vine vorba de brandurile mari clienții cel mai des se plâng că acestea reacționează greu, atunci când apar probleme. De exemplu un client din București, supărat că nu i-a ajuns mașina de spălat vase comandată pentru soție de la eMag, a apelat la o soluție de panotaj auto, pentru a trimite un mesaj și a atrage atenția. Mă așteptam ca eMag să ignore problema sau să răspundă greu, e perioada cu multe comenzi, curieri supraîncărcați, întârzieri, dar s-au mișcat repede.

Poze de genul ăsta circulau acum 2 zile pe Facebook, eu le-am văzut la vreo 3 prieteni din feed:

Între timp, eMag și-a dat seama că nu nu-i de joacă cu soția,  a livrat mașina, un cadou și scuzele de rigoare, iar clientul a revenit la sentimente mai bune.

Știu, sigur mai sunt și alți clienți cu probleme, doar că uneori e și vina curierului (la mine a durat 10 zile livrarea unui colet trimis de mine), și cel puțin în cazul ăsta magazinul online a reacționat rapid. Oricum, cred că firma de panotaj mobil a ieșit cel mai bine din toată afacerea asta. 🙂

RECOMANDĂ
  • 38
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
6 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
eBogdan
12 decembrie 2018 15:34

Da interesant, poate totusi isi aduc aminte si de mine :)) https://epox.ro/experienta-comanda-emag/

eBogdan
12 decembrie 2018 15:47
Răspunde către  Marius Sescu

Am sunat la ei :)) coletul e in depuzit emag, oamenii au zis ca nu am nimic. De dimineata inca astept ca tipa de la call center sa ma sune :))

eBogdan
12 decembrie 2018 17:01
Răspunde către  Marius Sescu

faza de cacat stii care e? ca sun la curier si e cu numar de ordine, am fost numarul 21, si asculti vocea robotului ce se repeta pana iti vine randul, cand ajungi la numaru 4 se intrerupe. Suni din nou si ei zic ca nu au putut prelua apelul si sa ii contacez pe chatul siteului lor, chat care nu exista. someday curier…

6
0
Lasă un comentariux
()
x