Plătește-ți taxele, România oricum NU funcționează

O să fiu sincer cu voi, mă bucur că ANAF face curățenie, deși unele din acțiunile sale sunt aberante. Mă bucur și că au început să comunice online, deși rebrandingul ăla de 7 milioane de lei a fost jenant. Totuși, reclama asta, care face parte dintr-o campanie de conștientizare și educare fiscală, mie îmi amintește de tot ce nu funcționează în țara asta, deși sunt lucruri plătite dn banii noștri:

  • E adevărat, noi plătim taxe peste taxe și accize peste accize la carburanți și beneficiem de drumuri pline de gropi și autostrăzi doar pe hârtie.
  • E adevărat, noi plătim asigurări de sănătate și suntem nevoiți să dăm șpagă peste șpagă în spitale și să venim cu medicamentele de acasă, dacă vrem să scăpăm cu viață.
  • E adevărat, noi plătim și pentru educație iar în școli și grădinițe profesorii și educatorii ne spun că trebuie să cumpărăm noi copiilor materiale didactice, bănci, covoare, draperii, săpun, șervețele, hârtie igienică, pentru că statul nu are de unde sau nu vrea să aibă. Învățământul o fi gratuit, dar educația costă scump, și tot noi plătim, de 2 ori.

Stimabililor de la ANAF și Godmother, eu îmi achit contribuțiile, vreau să fiu un bun cetățean, dar am senzația că prin reclama asta românii sunt tratați ca ultimii fraieri, ni se insultă inteligența.

Cum le poți spune românilor că sunt buni cetățeni dacă își achită taxele, scoțând în evidență fix problemele cele mai mari care nu au fost rezolvate în ultimii 25 de ani, indiferent că noi ne-am plătit sau nu taxele: DRUMURILE, SĂNĂTATEA ȘI EDUCAȚIA? CUM? 

Și cireașa de pe tort este că tot noi plătim și pentru reclama de mai sus, conform ANAF, pe pagina lor de Facebook. Și nu e chiar ieftin. Pe bune?

In urma atriburirii contractului conform licitatiei organizate de A.N.A.F., SC Godmother SRL a creat conceptul creativ privind campania de constientizare si educare fiscala a contribuabililor si se ocupa de implementarea componentelor campaniei, de crearea si implementarea unui mecanism decizional consultativ ANAF- contribuabili. Valoarea contractului este de 1.370.000 lei la care se adauga TVA.
Difuzarea spotului ANAF din aceasta campanie a constituit obiectul unei alte licitatii care a fost castigata de Agentia de Publicitate Media Center SRL, valoarea acestui contract fiind de 997.332 lei la care se adauga TVA.
Valoarea totala a proiectului fara TVA, din care s-au cheltuit sumele menționate mai sus, este de 6.535.888,10 lei din care:
– 6.520.888,10 reprezinta valoarea eligibila a proiectului, formata din 5.542.754,88 lei provenind din Fondul Social European si 978.133,22 reprezentand cofinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar al finantarii rambursabile;
– 15.000 lei reprezinta valoarea neeligibila a proiectului.

Via Ruxa

Mâna sus dacă vă place reclama. Este cineva?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
8 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Florina

Eu as vrea sa apara o reclama in care sa ne povesteasca ANAF cum si cat de repede a colectat cele cca 300 mio lei creante bugetare totale. In mod special, as vrea sa vad cum ii executa pe cei care au fraudat statul (adica pe noi) atunci cand au aprobat sumele uriase platite de ANRP in mod fraudulos sau restituirile ilegale de TVA. As vrea sa mai vad cum ii executa pe cei care au vandut activele statului (adica ale noastre) pe nimic, instrainand astfel proprietatile noastre contra unor comisioane exorbitante. “Demnitarilor” statului, fosti si actuali, nu li se… Citește tot »

Florin Firu

Urmati si linkul de mai jos,sunt unul dintre cei care stiu multe astfel de povesti. Problema este ca eu am facut cumva parte din gasca acestor infractori,asa ca l-am sesizat pe anaf, dar ghici anaf-ul a uitat sesizarea mea undeva intr-un sertar,dar nu m- descurajat si nici nu am s-o fac pana ce acesti infractori nu vor plati.

http://www.mariustuca.ro/anchete/godmother-a-luat-banii-fiscului-pentru-spoturile-campaniei-romania-functioneaza-cu-taxele-tale-fostul-actionar-al-firmei-urmarit-de-dna-pentru-fraudarea-fondurilor-europene-8472.html

Florina

Poate se misca instantele + Corpul de Control al PM + Curtea de Conturi sa constate si sa hotarasca mai repede ca aceste pierderi trebuie suportate de cei care le-au cauzat. Poate atunci ANAF se va grabi sa emita titlurile executorii (vb de recuperarile ANRP, TVA si alte sume rezultate din fraude si tunuri). Da’ nu stiu de ce ne mai mira intarzierile astea in adevarata colectare a creantelor bugetare, cand statul insusi a deturnat anual fondurile destinate investitiilor, ca sa plateasca pensiile. Probabil tot de acolo ne-a lasat si CAS-ul mai jos si, din iunie, TVA-ul la alimente. Bravo… Citește tot »

Ionica

un şut in fund dat excelent campaniei https://www.youtube.com/watch?v=JEnhnoUfCNQ

[…] A scris și Marius Sescu despre campania ANAF. […]

Bughiu Danut

Da,exact,toate acestea sant posibile daca platim ….ca prosti: -pentru bai furati din BUGET si alte ….”intelegeri”,a se citi SPAGI intre ”autoritati” si multinationale,ca e vorba autostrazi,softuri Microsoft ….si cine stie cate altele…. -pentru constructia de : terenuri de fotbal in….. panta; drumuri ce se termina in ….paduri;locuri de agrement/joaca pentru copiii in ….camp; sali de sport ”olimpice” in localitati uiate de lume si….lista e nesfarsita -pentru Catedrala Manturi Neamului ,in a carei valoare intra 1000 de gradinite…sau patru spitale judetene nou noute de la zero…. -pentru noua sigla ANAF care ,impreuna cu toate ”proiectele” efectuate in domeniul ANAF a costat… Citește tot »