Ma uit la spotul urmator pentru Jacobs, si incerc sa imi dau seama care e ideea din spatele lui, conceptul, dar singurul cuvant care imi vine pe buze este porcarie. Adica da, sa zicem ca reclama e targetata pe tineri, avand in vedere si produsul, o cafea instant, dar simt ca reclama nu transmite nimic.
In primul rand, clipul incearca sa prezinte 4 studenti, intr-o camera de camin. Penibil, camera arata prea bine pentru cei care stiu cum arata o camera normala dintr-un camin romanesc! In al doilea rand, ne sunt recomandate cele trei produse, dar dialogul este execrabil. Sa inteleg ca Andrei asculta muzica clasica, de aia blonda ii recomanda un 3 in 1 clasic?
Nu ar fi dat mai bine o reclama cu un student ingropat sub maldare de carti, caiete, grile, complet extenuat, intr-o camera intunecata, langa o veioza aprinsa, care isi prepara rapid un 3 in 1 ce il pune pe picioare? Asta daca vroiau sa targeteze mai ales tinerii.
mult mai reusita este cea la nescafe cu dimineata de dupa petrecere.
yap it sucks big time. Eu nu am inteles de nicio culoare ce vor aia sa spuna acolo. Si bine observat..camera aia de camin nu se aseamana deloc, cu ce e in ro, initial am crezut ca e in casa unuia dintre ei…
E mult prea stupida ca sa fie comentata. Pierdere de timp si de bani.
vocea tipei e aiurea nu are ce cauta in spot, activitatile fiecarui student nu sunt bine conturate pentru a arata exat necesitatea fiecaruia, e un spot aruncat in fuga de dragul sesiunii
se pare ca sunteti prea batrani pt reclama asta.
am terminat in 2004 si de atunci pana acum camerele de camin au evoluat foarte mult (cel putin in tm). deci… reclama e okay… fara un mesaj complicat, asa cum sunt astia in ziua de azi. noua generatie (my ass).