Despre noul model lansat de Samsung împreună cu Google am scris deja. Prima reclamă care promovează telefonul și noul sistem de operare Android 4.0 a apărut și îmi place. Accentul reclamelor pentru gadgeturi se mută de la specificațiile tehnice la ceea ce poți face efectiv cu jucăria respectivă.
Ok, pe hârtie arată bine tot ceea ce spui, ce pot să fac cu telefonul ăsta? Uite asta, asta și asta. Cool.
Si pana la urma tot Apple a ramas compania care are monopol pe inovatie? Vad ca Samsung si Google au cam luat-o in sprint pe ultima turnanta 🙂
Adică? La ce monopol al inovației te referi? Apple a lansat 4S, un iPhone puțin upgradat. Și Siri nu e inovație, e doar o jucărie frumoasă momentan. Nimeni nu vorbește pe stradă cu telefonul.
Tocmai. Un iphone foarte putin upgradat. Pana acum ceva timp ei au cam pus monopol pe cuvantul inovatie. Ei erau compania care mereu inoveaza. Se pare insa ca s-au cam schimbat lucrurile.
True, poate au o perioadă fără inspirație. Pe de altă parte, nu e nevoie să inovezi dacă nici ceilalți nu o fac, e suficient să marketezi mai bine ceea ce ai.
Si zici ca ceilalti nu inoveaza? HTCul si Samsung nu stau prea stau pe loc. Dar ma rog, sa nu le plangem de mila celor de la iPhone.
P.S. scuze de comentariul agramat de mai sus. Fac mai multe lucruri de o data 🙂
Apropo de iPhone 4S – http://www.splatf.com/2011/10/apple-product-cycles/