Reclamele de la SuperBowl 2018

Și anul ăsta au fost multe reclame la SuperBowl, deși unele branduri s-au trezit și au ales să facă altceva cu cele 5 milioane de dolari cât costă difuzarea unui spot, poate chiar mai mult, dacă ne luăm după Wiki. Oare are de-a face cu faptul că mai puțin de 20% din reclamele afișate ajută brandurile în vânzări? Partea interesantă e alta, audiența SuperBowl a crescut cu 300%, însă prețul reclamelor a crescut cu 12.000% de-a lungul timpului, sau cum spunea Tom, cu banii plătiți pentru 1 reclamă în 2017 un advertiser putea cumpăra reclame pentru toată perioada 1967-1987.

Mai jos sunt majoritatea reclamelor difuzate. Partea tristă e că nu am văzut una care să mă dea pe spate, să o rețin cumva. Voi?

A scris și Alex

Recomandă prietenilor!



3
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
DanielV
Vizitator

Judecand dua reactiile internetului as zice ca Tide a iesit cel mai bine anul asta. Reclama lor e memorabila. Locul 2 pentru mine merge la Doritos, desi la ceva distanta. Restul sunt de pluton.

trackback

[…] am văzut câteva dintre reclamele pregătite de branduri și mi-au plăcut mult mai mult decât cele de la SuperBowl. Aruncați și voi o privire, să nu spuneți că vă mint, dar parcă generează mai multă […]