Reclamele de la SuperBowl 2018

Și anul ăsta au fost multe reclame la SuperBowl, deși unele branduri s-au trezit și au ales să facă altceva cu cele 5 milioane de dolari cât costă difuzarea unui spot, poate chiar mai mult, dacă ne luăm după Wiki. Oare are de-a face cu faptul că mai puțin de 20% din reclamele afișate ajută brandurile în vânzări? Partea interesantă e alta, audiența SuperBowl a crescut cu 300%, însă prețul reclamelor a crescut cu 12.000% de-a lungul timpului, sau cum spunea Tom, cu banii plătiți pentru 1 reclamă în 2017 un advertiser putea cumpăra reclame pentru toată perioada 1967-1987.

Mai jos sunt majoritatea reclamelor difuzate. Partea tristă e că nu am văzut una care să mă dea pe spate, să o rețin cumva. Voi?

A scris și Alex



3 Comentarii

  1. Judecand dua reactiile internetului as zice ca Tide a iesit cel mai bine anul asta. Reclama lor e memorabila. Locul 2 pentru mine merge la Doritos, desi la ceva distanta. Restul sunt de pluton.

    1. E funny reclama Tide, dar mi-am dat seama când m-am uitat la ea că e doar un mișto ieftin la adresa tipologiilor de reclame SuperBowl, nu e ca și cum ar fi venit cu ceva wow. Dar probabil ăsta a fost scopul, hai să facem lumea să râdă și poate vor vorbi un pic despre noi.

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: