Aveți puțin timp să vorbim despre ultimul trend, customer experience?

Azi am povestit puțin pe CTRL-D despre Customer Experience. Faza e următoarea, toate brandurile se bat cu pumnul în piept că oferă o experiență plăcută clienților atunci când aceștia intră în contact cu ei, indiferent de mediul folosit, doar că realitatea de pe teren nu se pupă cu teoria. Degeaba agenția de social media care se ocupă de brand e lapte și miere când vorbești cu brandul X pe Facebook, dacă la suportul telefonic aștepți o oră, că brandul a externalizat unde era mai ieftin. Zic bine, nu?

Degeaba avem departament de marketing axat pe customer experience și suntem zmei în social media dacă oamenii de la vânzări, suport, tehnic nu sunt și ei incluși în planul ăsta, de a relaționa frumos cu clientul. Clienții sunt atrași prin marketing, dar sunt păstrați de toate departamentele cu care interacționează.

Tot articolul e aici – Sfaturi de customer experience pentru marketerii ce vor să vândă online.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of