fbpx

În ciuda știrilor și comunicatelor de presă despre cum economia e bine merci și bursele nu au fost afectate de pandemie, eu zic că un indicator foarte bun al situației reale sunt reclamele pe care le vedem la televizor. Mă uitam în seara asta să văd ce branduri mai au bugete pentru TV și surpriză, timp de o oră am văzut doar spoturi stupide pentru medicamente, farmacii, câteva hypermarketuri, pariuri sportive și IFN-uri. Cam asta e situația, și spune multe.

Logica mea este că majoritatea brandurilor ori nu au buget, ori se pregătesc pentru o perioadă mai dificilă. Nu am văzut reclame la telefonie mobilă, nici o bancă nu încearcă să mă agațe cu un credit, nici un detergent nu îmi spune cum scoate cele mai frecvente 99 de pete, nici un lăptic pasteurizat în Ungaria nu încearcă să mă convingă cât de made in ro e, nimic.

Sunt unele domenii unde înțeleg de ce nu vedem reclame TV, de exemplu magazinele online și brandurile din zona materialelor de construcții, astea au mers bine tot anul, fără promovare, că lumea cumpără pe internet și toți am renovat, am văruit sau am făcut ceva prin casă anul ăsta.

Totuși, majoritatea companiilor sunt prudente cu bugetul de marketing, și asta îmi zice că se pregătesc, winter is coming.

Voi ați mai văzut vreo reclamă faină în ultima perioadă?

RECOMANDĂ
  • 34
  •  
  •  
  •  
  •   

2 Comentarii

  1. Pingback: Bombe macroeconomice - Știrile zilei - 4 octombrie 2020 - repost.ro

Lasă un comentariu