fbpx

Selgros merita o campanie mai bună

Selgros România vine cu o campanie de poziționare, “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne“, pornind de la unul dintre avantajele Selgros: carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine. Aș fi sărit peste știre, dacă nu vedeam unul din spoturile TV și nu citeam că sloganul campaniei este “Selgros. Merită“.

selgros-merita-campanie-carne

Campania este făcută de Propaganda și este comunicată pe mai multe canale media (televiziune, outdoor, radio, social media). Îmi dau seama că e destul de greu să vii cu ceva nou, să găsești atuuri, elemente de diferențiere pentru Selgros, un brand care a ignorat mult timp schimbările din jurul lui și s-a trezit abia acum, în 2013, că românii au multe hypermarketuri și supermarketuri pentru cumpărături. Nu au cele mai mici prețuri, nu prea vând la bucată, nu au cele mai bune servicii, ce a mai rămas? A da, raionul de carne. 🙂

Totuși, spotul de mai sus mi se pare absurd, iar conexiunea dintre carne și restul produselor din reclame exagerată. Adică să fim serioși, Selgros, magazinul ăla unde încă ai nevoie de legimitație pe firmă pentru a face cumpărături, le spune românilor că e bine să meargă la ei, pentru că au oferte la carne? Pe bune?

E păcat, Selgros merita o campanie mai bună, zic eu. Nu?

Recomandă

6 Comentarii

  1. Spotul video transmite un mesaj complet si indeamna la actiune, zic eu: “suntem pe piata; avem de toate, de la carne si biciclete pana la cd-uri cu muzica clasica; avem preturi bune. Suntem interesanti indiferent ce tip de persoana esti: intelectual sau cocalar”. Diferenta de pret nu e mare si gasesti altfel de promotii , de multe ori, fata de hipermarketuri : “5 borcane +1 gratis”, care reduc pretul pe produs si sub cel de la hipermarket. Concurenta pt Selgros e mai degraba Metro si depozitele locale care sunt pe piata dinaintea primelor doua, iar clientii sunt o multime de afaceri mici si medii. Nu am urmarit cum se promoveaza, dar pe baza la ce zici tu, campania lor de acum e posibil sa aiba la baza totusi niste studii de piata. Cred ca spotul video vrea sa te faca cel putin sa treci sa vezi ce mai e pe aolo, nu sa te convinga de ceva.

  2. Marius, poti sa-ti faci legitimatie de 1 zi si din cate stiu eu poti fi si persoana fizica. In rest sunt deacord cu tine vis-a-vis de campanie.

  3. Prima reclamă pe care am văzut-o mi s-a părut foarte bună.
    Textul este: “De ce să cumperi paste de la noi? Pentru că avem cea mai bună carne.”

    Apoi am văzut-o pe aia cu înghețata și-am zis un sincer WTF?!

    Ideea e că brandul a ieșit la iveală. Că e bună reclama sau nu, or fi unii care să se ducă să vadă, măcar de curiozitate cât de bună e carnea la Selgros.

    • Da, strategia a fost să forțeze nota, să vină cu asocieri ciudate, dar care să atragă atenția, pentru că probabil nu au găsit nimic altceva care merita evidențiat, în afară de raionul de carne. Totuși… 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *