fbpx

Și zici că știi să te vinzi?

E surprinzător cât de mulți oameni de afaceri sau oameni care încearcă să promoveze niște servicii fac greșeli banale când vine vorba de networking. Îi vezi pe la evenimente, încearcă să cunoască pe toată lumea, să împartă cărți de vizită, se pară populari, dar prima replică pe care o spun atunci când faci cunoștință cu ei este: Salut, sunt X și lucrez la firma Y.

Mi se pare o prostie, pentru că lumea nu reține chestia asta, iar dacă vrei să fii reținut ai nevoie de Unique selling proposition, ceva care să te diferențieze de ceilalți. Pentru că e mult mai simplu și de impact să merg la un potențial colaborator și să îi spun: Bună, sunt Marius, ajut firmele să se promoveze eficient pe internet decât să merg și să zic Bună, sunt Marius și lucrez la Advertica.

În primul caz deja oamenii fac niște conexiuni și mă rețin în memorie dacă cred că vor avea nevoie de cineva pentru promovarea online, în al doilea rând ei rețin că sunt doar un tip care lucrează la o firmă, ca mulți alții. Banal, irelevant, maxim dacă am noroc mă vor întreba ei cu ce mă ocup.

All #work and no #play is boring. #office

A photo posted by Marius Sescu (@mariussescu) on

Voi știți să vă vindeți?

Recomandă

Un comentariu

  1. Metoda mea preferata e modelul „drive test”-ului. Daca functioneaza –> continuam, daca nu –> ramanem prieteni. Am aplicat-o (promovare contra comision din vanzari) si functioneaza. 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *