fbpx

Ce companie mai are nevoie de site de prezentare, când are pagină de Facebook?

Mi s-a activat și mie noul timeline pentru profilul de Facebook, și majoritatea utilizatorilor din .ro cred că au trecut deja la noul aspect. Nu s-a activat încă pentru pagini, dar e doar o chestiune de timp. Partea interesantă este că odată cu noile modificări o pagină de Facebook va semăna tot mai mult cu un site de prezentare, și cred că în direcția asta se îndreaptă Facebook ca design, pe lângă optimizarea pentru orice dispozitiv, mobil sau desktop.

Profilul arată astfel:

facebook timeline sescu

Avem header, avem fotografie de profil (sau logo pentru companii), avem meniu vizibil sub header cu linkuri către secțiunile importante (despre, fotografii, interese), în partea stângă avem un rezumat al identității și preferințelor noastre online, iar în dreapta ultimele mesaje postate. Pentru o companie, dacă adăugăm în meniul de sus câteva aplicații personalizate pentru nișa unde activează, pagina asta este mai mult decât suficientă pentru o prezență unitară pe internet.

Nu zic că asta este un lucru bun, să folosim pagina de Facebook ca site de prezentare, în continuare susțin că orice companie are nevoie de un site de prezentare propriu unde să dețină controlul asupra conținutului, dar e un trend tot mai vizibil care se va accentua.

Discutam la Advertica cu potențiali clienți pentru promovarea online și când le spuneam că au nevoie de un site de prezentare modern ei îmi arătau pagina de Facebook și spuneau că au acolo toate informațiile necesare clienților.

Pentru o companie care înțelege cât de important este controlul asupra informațiilor proprii site-ul de prezentare este ceva normal, dar pentru mulți administratori de firme mici pagina de Facebook este echivalentul unui site. Abia când trebuie să plătească pentru ca vizitatorii sau fanii să vadă mesajele lor postate în rețea clienții de genul acesta înțeleg de ce ai nevoie de site propriu, iar pagina de Facebook este doar un canal de comunicare cu clienții și fanii.

Recomandă

4 Comentarii

  1. In primul rand ai nevoie de propriul site (si domeniu!) pentru ca platforma Facebook nu iti apartine si daca maine decid sa o inchida, n-ai decat sa plangi ca nu ai ce sa faci. Cel mai simplu si logic argument, parerea mea. Asupra propriului site ai control complet: de la layout pana la permisiuni samd.

  2. SEO, control mai mare, interactiune mai usoara daca ai si site. si daca te gandesti ca un domeniu e cam 40euro plus 4euro/luna host sau chiar mai putin ori gasesti gratis daca nu te astepti la vizite prea multe nu vad de ce ai refuza un site

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *