Azi e a doua zi #bizsmscamp, tabăra de social media organizată de Revista Biz. Detalii despre program găsiți pe www.smsnowcamp.ro. Se vorbește despre strategiile care funcționează în prezent pe rețelele de socializare și prezența pe social media în general.
Cum a fost în prima zi – Content Is King, But Format is Queen
Idei interesante din prezentările de azi:
Lorena Serban despre când te poți considera creator de conținut pe internet. Te poți considera content creator când ești serios, credibil, ai construit o comunitate și investești în crearea de conținut.
Robert Dumitru, MTH Digital, despre promovarea pe Instagram și cine folosește aplicația, la nivel mondial și în România.
Utilizatorii migrează spre platformele mai noi. Pe partea de promovare comunicarea trebuie diferențiată în funcție de fiecare canal online și tipul de utilizatori. Interesantă partea cu pull advertising și push advertising.
Sabin Belusica, Performance Lead, HTTPOOL.
Toată lumea vorbește despre TikTok, însă puțini sunt cei care folosesc opțiunile platformei pentru a atinge audiențele relevante. E platforma care a crescut cel mai repede ca număr de utilizatori. Sunt în jur de 8-9 milioane de utilizatori în România, și media timpului petrecut în aplicație e peste Youtube, Facebook sau Instagram.
Ovidiu Bălcăcian, Co-founder, The Pharmacy. Facebook – Setting the Right Priorities.
Facebook nu moare și nici nu se predă. Are încă o putere mare în România și secrete care trebuie descoperite. Funnelul reclamelor trebuie setat inițial pe TOF – pentru awareness și engagement, MOF pentru engagement și abia la final BOF pentru conversii.
Eugen Predescu, Paid Media Director, DWF
YouTube – Define Your Video Strategy. Când Video is the King, orice om de marketing și comunicare trebuie să își facă un checklist cu oportunitățile de promovare pe YouTube. 55% dintre cei care caută un produs pe Google intră și pe Youtube pentru a căuta informații despre acel produs. Costul pe vizualizare e foarte mic, poți ajunge foarte cunoscut cu bugete decente.