Adica cum? Oamenii pe Facebook, Twitter si bloguri iti spun ca Koyos nu e un nume ok pentru un magazin online de IT&C si tu faci concurs cu “Cel mai atractiv slogan pentru Koyos.ro”?
Ma rog ca dupa ce se termina campania de promovare sa schimbe numele domeniului. Altfel mi se pare mult prea stupida ideea numelui si cred ca banii bagati in actiunea de promovare sunt ca si pierduti. Desigur, nu sunt expert in branding, dar stiu ca nu as cumpara dintr-un magazin online cu numele de Koyos. Doar daca imi dau produsele gratuit.
Voi ati cumpara de la ei?
Acum cateva luni vorbeam cu un prieten ce amuzant ar fi sa lansezi o bere cu un nume ciudat si pervers. Reclama s-ar face foarte usor la asa ceva mai ales ca ar deveni o gluma pentru toti. S-ar propaga misto un nume cum e Koyos pentru ca lumea ar rade de nume dar ar ramane cu ceva in cap si chiar nu m-as mira sa devina clienti chiar daca produsul e ciudat.
E riscant, asta e clar dar ramane sa vedem ce se intampla.
Nu cred, chiar acum citeam despre concursurile organizate de cei 5 bloggeri… desi sunt 1-2 premii care ma atrag, parca tot nu as cumpara de la ei. De ce? Pentru ca numele magazinului nu-mi inspira prea multa incredere…
vorba unui comentator de pe blogul lui fulgerica:
“..decat Pulos mai bine Koyos..”
cam spune tot :)))))
🙂
Pai, de ce nu? Daca au preturi ok si servicii de calitate, putin ma intereseaza ce scrie la numele firmei pe factura 🙂
sincer mack, prefer serviciile de calitate vis-a-vis de pret…si nu stiu despre tine, dar eu ma uit si la numele firmei de unde cumpar ceva (si nu la marca produsului in primul rand!) 🙂
s`au gandit la un nume care sa starnesca valva si au reusit cat de cat..
acu ghiciti voi unde duce http://www.coios.ro
@cipoc drept la…tinta :))
Cum ar suna: Alo? Da!! … Aveti un colet de la Koyos, cum ajungem la adresa dvs? Intrati pe strada Pulos si face la dreapta.