fbpx

Ce fel de reclame vom vedea la televizor în 2020

Mindshare a realizat un studiu despre viitorul televiziunii. Ce fel de conținut vor urmări telespectatorii în anii următori, cât la sută din emisiuni vor mai fi vizionate în direct și câte vor fi vizionate la cerere, ce fel de reclame vor avea priză la public etc.

Normal că studiul prezintă o situație care e cu mult înaintea celei actuale din România, dar e interesant, iar dacă vreți să știți unde se vor îndrepta preferințele telespectatorilor și ce tipuri de reclame vor avea succes pe viitor merită să aruncați o privire.

Pe scurt, în 2020:

  • 70% din programele TV vor fi vizionate în direct, restul de 30% fiind dedicate vizionării online și programelor ce vor fi înregistrate;
  • Ne vom uita tot mai mult la televizor cu un al doilea ecran prin preajmă – tabletă, smartphone sau alt gadget, deci advertiserii vor trebui să includă tot mai mult social media în reclame;
  • Reclamele TV obișnuite vor fi folosite în continuare, dar va crește procentul de reclame targetate și al promovării prin conținut sponsorizat de branduri, mai ales de către brandurile destinate tinerilor;

Cred că ideea includerii brandurilor e mult mai eficientă pentru un brand destinat tinerilor decât reclamele de care fugim cu toții, ori la bucătărie ori la baie. De exemplu, nu știu dacă ați remarcat în serialele americane, dar majoritatea telefoanelor care apar sunt…iPhone-uri, lucru care nu e deloc întâmplător, practic Apple se asociază cu tânăra generație, iar concluzia celor care se uită la seriale, deși la nivel de subconștient, va fi că dacă au iPhone sunt și ei la modă.

Mă înșel?

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *