Nu doar Facebook face schimbări profunde (Facebook Timeline începe în sfârșit să fie împins către public, deocamdată în America) ci și Twitter pregătește modificări ale interfeței web, mai ales pentru companii. Pe lângă modificările pentru utilizatorii obișnuiți Twitter va introduce în sfârșit și paginile pentru branduri, despre care se discută încă din aprilie.
Ce vor avea în plus paginile de Twitter pentru branduri, gratuit spun ei:
- headerul va putea fi modificat pentru a include un logo și un motto mai ușor de remarcat;
- brandurile vor putea alege un tweet care să fie promovat în header pentru vizitatorii ce ajung prima dată pe pagină, similar cu facilitatea oferită de Facebook, iar imaginea sau clipul Youtube din acel tweet va fi afișat automat;
- brandurile vor avea două coloane separate pentru mențiuni și răspunsuri la alte tweeturi, practic va fi mai ușor de diferențiat un mesaj al brandului de un răspuns către un alt utilizator;
Schimbarea încă nu e vizibilă, dar pentru început 21 de companii vor avea pagini de brand: American Express, Best Buy, Bing, Chevrolet, Coca-Cola, Dell , Disney, General Electric, Hewlitt-Packard, Intel, JetBlue, Kia, McDonald’s, Nike , PepsiCo, Staples, Verizon Communications Wireless, NYSE Euronext, Heineken, Subway și Paramount Pictures.
De exemplu, contul de Twitter pentru Disney Pixar momentan arată așa:
După ce schimbarea va fi vizibilă pagina lor de Twitter ar trebui să arate cam așa:
E clar de ce Twitter a ales să ofere facilități suplimentare brandurilor, în fond de acolo vin banii, iar dacă vor să reziste pe termen lung au nevoie de capital, investitorii se satură să aloce bani fără a vedea rezultate (a se citi profit). Facebook a realizat asta și practic 90% din schimbările efectuate de rețeaua socială anul acesta sunt în favoarea brandurilor. Google a introdus și el recent paginile de brand pentru Google+.
Era și timpul ca Twitter să facă aceeași mișcare pentru a oferi un plus companiilor ce utilizează serviciul de microblogging, în fond nu cred că utilizatorii obișnuiți ar fi de acord să plătească o taxă lunară pentru utilizarea serviciului, chiar dacă ea ar fi modică, de exemplu 5 dolari. Mă înșel, voi ați plăti pentru a folosi Twitter?
Sincer, ma indoiesc ca ar plati careva. Stii cum e, cand incepe sa se plateasca pentru anumite servicii, oamenii cauta altceva gratis 😉
Putem folosi Weibo dacă învățăm chineza – http://weibo.com. 🙂
In Spania se foloseste http://www.tuenti.com/
Noua schimbare Facebook nu-i doar în America
https://twitter.com/#!/Andru190892/status/144898036651393024/photo/1
Lucian, puteai să îți pui Facebook Timeline ca developer de vreo 2 luni, dacă intrai pe profilul meu vedeai asta. Nu era însă disponibilă automat, trebuia să creezi o aplicație pt asta. Acum începe să fie aplicată Tuturor.
[…] a anunțat paginile de brand la începutul lunii decembrie, demarând atunci un parteneriat de test cu 21 de companii care au primit pagini de […]